Hallo,
Ik zit met een probleem. Mijn computer valt regelmatig uit en het is vaak als die hard moet werken krijg ik het idee. Het gebeurt regelmatig bij:
- Downloaden en uitpakken van films en software met SABnzbd en utorrent
- Afspelen van een videobestand (.avi en .mkv) via VLC player
- Streamen van een film vanaf mijn computer.
Ik krijg dan het volgende blauwe scherm soms te zien:

Dit krijg ik overigens niet altijd te zien. Soms valt die ook gewoon uit. Ik heb het idee dat het aan mijn geheugen komt, maar weet dat niet zeker. Ik heb al een geheugentest uitgevoerd, maar weet niet zeker of dat goed gegaan is. Ik ben toen even weg en mijn PC stond toen wederom uit toen ik terug kwam. Kan iemand mij helpen? Of heb je extra info nodig?
Op mijn PC draait Windows 7 Ultimate 32 bits met service pack 1.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Gr Raymond
Ik zit met een probleem. Mijn computer valt regelmatig uit en het is vaak als die hard moet werken krijg ik het idee. Het gebeurt regelmatig bij:
- Downloaden en uitpakken van films en software met SABnzbd en utorrent
- Afspelen van een videobestand (.avi en .mkv) via VLC player
- Streamen van een film vanaf mijn computer.
Ik krijg dan het volgende blauwe scherm soms te zien:

Dit krijg ik overigens niet altijd te zien. Soms valt die ook gewoon uit. Ik heb het idee dat het aan mijn geheugen komt, maar weet dat niet zeker. Ik heb al een geheugentest uitgevoerd, maar weet niet zeker of dat goed gegaan is. Ik ben toen even weg en mijn PC stond toen wederom uit toen ik terug kwam. Kan iemand mij helpen? Of heb je extra info nodig?
Op mijn PC draait Windows 7 Ultimate 32 bits met service pack 1.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Gr Raymond
Laatst bewerkt: