Computer valt uit bij sims 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet ff je kast openmaken en een foto maken van de zijkant van de voeding. Dan kunnen we je helpen.

ik heb ook geforce 210 met 350 watt voeding ,werkt perfect
win 7 64 bit :)

de foto
dsc01701a.jpg

En het probleem is het volgende..

We hebben 2 weken geleden mijn computer '''verschoond''. We hebben alles er afgegooid en windows 7 er op gezet. Ook zit er een nieuwe videokaart in mijn computer een nvidia geforce 210. Nu starte ik de sims 3 op en hij zij dat hij de grafische kaart niet kon vinden. Ik ging door met spelen maar hij valt na 10 minuten uit ik zie op mijn beeldscherm dan no signal en dan een blauw scherm met als het goed is de code stop:STOP 0x00000016. hierna start hij opnieuw op. Ik heb al gekeken naar of ik een update kon doen voor de videokaart maar zo als ik het kan zien staat alles er prima op!

Wie kan mij helpen!

Mijn beeldrevolutie staat het zelfde als bij windows dus dit moet ook goed zijn

kan je die oude kaart er niet in zetten en kijken of hij het dan wel doet, welke kaart is die oude trouwens?

kan je die oude kaart er niet in zetten en kijken of hij het dan wel doet, welke kaart is die oude trouwens?

nee want die is stuk dus dat heeft geen zin, hij was wel minder als deze maar vraag me niet meer wat!

Hoi !

Lang geleden dat ik die fout tegenkwam !

In principe drivers- of hardware-probleem.

Ge eerst even naar de nVidia-site en download de nieuwste drivers voor de Geforce 210.

Dan evt. oude drijvers verwijderen en de nieuwe installeren.

http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

Greetz,

Harry.

Wat is je verdere pc inhoud? Wat voor processor enz.? Als je het niet weet: druk tegelijkertijd op de windows toets en R en typ DXDIAG, druk op enter. Het duurt misschien even, maar dan verschijnt er een schermpje. Post dan hier wat er staat op de eerste pagina, tabblad systeem.

Eerste gedachte: Hij heeft niet genoeg Watts op de 12-volt lijn. Ik ben bang dat dat een nieuwe voeding wordt.:confused:

Wat is je verdere pc inhoud? Wat voor processor enz.? Als je het niet weet: druk tegelijkertijd op de windows toets en R en typ DXDIAG, druk op enter. Het duurt misschien even, maar dan verschijnt er een schermpje. Post dan hier wat er staat op de eerste pagina, tabblad systeem.

Eerste gedachte: Hij heeft niet genoeg Watts op de 12-volt lijn. Ik ben bang dat dat een nieuwe voeding wordt.:confused:

Besturingssysteem: windows 7 ultimate 32 bits(6.1, build 7600)
Taal: Nederlands (landinstelling:nederlands)
Systeemgabrikant: to be filled by O.E.M.
Systeemmodel:AliveSATA2-GLAN
BIOS: Default system BIOS
Processor: AMD Athlon(tm) 64X2 Dual core processor 4600+ CPUs),~2.4GHz
Geheugen: 2048mb RAM
wisselbestand: 1653MB gebruik, 2441mb beschikbaar
DirectX-VERSIE: DirectX 11

ik denk zelf ook de voeding als ik dat zo lees op internet! :confused:

Mod edit

Welkom op Helpmij.nl

2x eenzelfde vraag openen betreffend zelfde probleem is niet wenselijk(lees toegestaan)op Helpmij.

Gezien er meerdere reacties zijn deze topics even samengevoegd.

Succes met je vraag.

Je kan ook niet zomaar een nieuwe voeding bestellen als je het niet zeker weet daarom zou ik zeggen ga naar een computerboer die het kan testen met een dikkere voeding of leen er een.

Bedankt voor de vele hulp! ik ben er achter wat het probleem is! mijn videokaart geforce210 ondersteunt de sims 3 niet alleen deze kaarten

NVIDIA GeForce-serie
FX 5900, FX 5950
6200, 6500, 6600, 6800
7200, 7300, 7600, 7800, 7900, 7950
8400, 8500, 8600, 8800
9300, 9400, 9500, 9600, 9800
G100, GT 120, GT 130, GTS 150
GTS 250, GTX 260, GTX 280, GTX 285, GTX 295

Ik ga dus een poging tot ruilen doen van mijn videokaart!:shocked:

dat lijkt mij sterk
de gt210 is een heel stuk beter dan de
FX 5900, FX 5950
6200, 6500, 6600, 6800
en dat zijn erg oude kaarten ik denk tog echt dat er een hardware probleem is
ik raad je aan om te doen wat lord zij dan weet je zeker dat het niet je voeding is!

dat lijkt mij sterk
de gt210 is een heel stuk beter dan de
FX 5900, FX 5950
6200, 6500, 6600, 6800
en dat zijn erg oude kaarten ik denk tog echt dat er een hardware probleem is
ik raad je aan om te doen wat lord zij dan weet je zeker dat het niet je voeding is!

Toch is het wel zo hiervoor had ik er nooit last van met mijn oude videokaart en ik heb nu een hele oude erin en de sims werkt perfect!

omdat deze minder stroom trekt?

die ik hiervoor had was gewoon een normale nu zit er idd een mindere in. iniedergeval ga ik het proberen een andere videokaart kan nooit kwaat ;) en op internet staat ook nergens dat de sims deze ondersteund !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan