Computer valt uit bij sims 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
zoals lord4163 zegt zou ik als ik jou was, voordat je een nieuwe videokaart bestelt, eerst je voeding laten controleren. Want als je een andere videokaart koopt, en je voeding is het probleem, moet je alsnog een nieuwe voeding kopen en heb je je kaart voor niks gekocht.

zoals lord4163 zegt zou ik als ik jou was, voordat je een nieuwe videokaart bestelt, eerst je voeding laten controleren. Want als je een andere videokaart koopt, en je voeding is het probleem, moet je alsnog een nieuwe voeding kopen en heb je je kaart voor niks gekocht.

Ja, je hebt waarschijnlijk een prima kaartje waar niks mis mee is.

Hoi

zo vreemd is dat niet hoor dat een kaart uitgesloten wordt van ondersteuning.
ook al doen kaarten het uit een oudere generatie weer wel.
Aan je voeding zal het niet liggen.Eerder in het topic wordt aangegeven dat een 210 300w nodig zou hebben en dan nog de andere hardware.
Een 210 wordt 300w geadviseerd in totaal systeem.!!De kaart zelf vraagt maar 30.5w

Het lijkt mij duidelijk:sims3 is niet geschreven voor een 210 serie.(40nm chip)

Laatst bewerkt:
Zo word de Geforce 210 beschreven op de nvidia site :

If you want to play popular mainstream games like World of Warcraft, Spore or Sims3, the GeForce 210 is an essential addition to your PC.

@frank
:D
Ampère en volts

Klopt....staat er.bij de foto met de glijbaan.

Vooralsnog gaat dat hier dus niet.De game eisen geven het ook zelf aan.
Maar om nou de voeding de schuld te geven?Er is niet eens een aparte aansluiting nodig voor die kaart naar mijn weten.
Het enige dat er dan nog zou overblijven zouden dan de drivers zijn.

Of de kaart is simpelweg kapot?

Niet ondersteunde series

In sommige gevallen voldoet een videokaart wel aan de minimale eisen, maar staat niet bij de ondersteunde series.
Vaak is dit geen enkel probleem en draait het spel toch, maar soms wilt het spel niet eens opstarten.

Om die reden volgt hier een overzicht van niet ondersteunde series.

De Sims 3 draait met deze series:
- GeForce GT 240
- Radeon HD 5650
- Radeon HD 5570
- Radeon HD 4670
- GeForce GT 330
- Radeon HD 4650
- Radeon HD 4570
- Radeon X1550
- Radeon HD 3200
- GeForce G 210
- GeForce G105
- GeForce 9200M GE

De Sims 3 draait niet, slecht of valt uit na een tijd spelen:
- Radeon HD 4550*

* er zijn ook gevallen waarbij deze videokaart wel goed draait

Nou snap ik niet of ze nou wel of niet draaien?

Daar ben ik weer! mijn probleem is nog steeds niet opgelost! Ik heb mijn computer anderhalf week naar de winkel gebracht en ze zouden er naar kijken! ze hebben er weer een geforce 210 in gezet en naar een half uur(ik was gelukkig ik dacht hij doet het) valt hij weer uit. Ze hebben hem bij de winkel dus niet eens gemaakt!

Wie oh wie kan mij nu helpen! alles is goed geinstallerd en profecionele mensen hebben de videokaar er ingezet en alles ? zou het dan gewoon zijn dat de geforce 210 niet samen gaat met de sims of?

Ik weet het even echt niet meer !:( of zou het gewoon aan mijn sims liggen?

lekker slim van ze en die nieuwe geforce 210 heb je ook betaald? ga naar een reparateur en laat ze even naar de voeding kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan