Computer wordt slomer en slomer

Status
Niet open voor verdere reacties.
P.S.
Na controle-virusscan (om zeker te weten dat je hem kwijt bent), moet je de p.c.opnieuw opstarten en daarna Systeemherstel weer inschakelen.

Je moet eigenlijk gewoon de aanwijzingen volgen die bij de verwijdertool staan.

Das een goeie :D maakt ie een backup van het virus! Daar moet in Windows Longhorn wat veranderd aan worden.
Maar oke, nu begrijp ik het

er is een programma dat Bazooka heet het is gratis te downloaden van
http://www.kephyr.com/spywarescanner
het vindt spyware die wat dieper zit
Dit is niet voor luie mensen het spoort op,maar ruimt niet voor je op,dat moet je zelf doen!
Ze geven precies aan welke entries je in het register moet verwijderen :thumb:
Frans

Sorry misschien een beetje laat maarik had het zelfde probleem en ik heb er een online virus scanner overheen gedraaid en hij heeft 77 virussen er uit gehaald en hij draait weer als een speer.

www.pandasoftware.com

suc6

Geplaatst door Amorlaura
Sorry misschien een beetje laat maarik had het zelfde probleem en ik heb er een online virus scanner overheen gedraaid en hij heeft 77 virussen er uit gehaald en hij draait weer als een speer.

www.pandasoftware.com

suc6

Leuk, werkt alleen niet bij mij :confused:. De scanner is wel goed (heb m al eerder gebruikt) maar als ik ga scannen crasht Internet Explorer. In Mozilla wilt ActiveScan niet...

1 virus gevonden maar alles blijft nog hangen...

Weet iemand nog hoe je in het register de HangAppCloseTime (ofzoiets) zet? Misschien staat ie te hoog.

Gezien dit topic al 3 pages lang is... misschien toch beter een nieuwe start te maken (format) en voorzichtiger zijn met alles :)

Ligt er toch aan welke scanner je gebruikt ik had het online met Tiscalis gedaan en die vond er twee en toen met pandasoftware.com en deze vond er 77 en deze verwijderd
Toen was mijn pc weer snel

Geplaatst door Amorlaura
Ligt er toch aan welke scanner je gebruikt ik had het online met Tiscalis gedaan en die vond er twee en toen met pandasoftware.com en deze vond er 77 en deze verwijderd
Toen was mijn pc weer snel

Ja dat weet ik, maar het enige probleem is dat ActiveScan (Panda) niet bij mij wilt werken omdat Internet Explorer dan crasht. Ik ga dat nog eens proberen met Opera en Mozilla.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan