conapi.dll ineens weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArTheMan

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2006
Hallo,

Sinds enkele dagen kreeg ik via een adproxy melding dat het connapi.dll bestand weg was. Ikzelf heb dit niet verwijderd. Via internet heb ik het bestand gedownload, maar nu wordt aangegeven dat dit geen origineel windows bestand is en dat ik op de installatie cd moet kijken. Mijn laptop heeft een recovery partitie dus hier kan ik niet bijkomen. Hopelijk kan iemand mij helpen of aangeven wat eventueel de oorzaak hiervan geweest is.

Alvast bedankt,
Arjan

Laatst bewerkt:
veel mensen hebben last van verdwenen dll bestanden als ik jou was zal ik eens naar mircosoft hun weh site gaan daar eens rondsnuffelen of anders bel je eens naar hun en geef je aan wat voor pc je hebt en welke windows versie ik denk dat hun wel weten wat te doen ik zelf niet egt:confused:

conapi.dll hoort volgens mij niet bij windows maar bij nokia pc suite heb je dit op je pc staan of ooit gehad?
zoja even verwijderen en opnieuw installeren mischien helpt.
draai zowiezo eens ccleaner om alles eens op te schonen.
let op met installeren dat je de yahoo toolbar niet installeerd tenzij je dat wilt natuurlijk.
www.ccleaner.com

Laatst bewerkt:
conapi.dll hoort volgens mij niet bij windows maar bij nokia pc suite heb je dit op je pc staan?
zoja even verwijderen en opnieuw installeren mischien helpt.

Bedankt voor je/jullie reactie. Ik zal eens op microsoft.com kijken. Nokia pc suite heb ik niet geinstalleerd dus dat kan het niet zijn.

Prettige jaarwisseling!

Je schrijft sinds enkele dagen...doe eens een systeemherstel naar een dag daarvoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan