conime kom er niet meer uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

clownnico

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mei 2004
Hallo ik zit met een groot probleem zelfs een computerzaak kan het niet oplossen
Ik heb windows xp al vele malen opnieuw geinstalleerd
en geformarteerd maar er blijven mappen opstaan zoals recycler en system volume information
er staan ook rare iconen in de map windows/system32
zoals conime als ik die verwijderd komen die gelijk weer terug er staan nog heel veel bestanden op die er niet op horen c_1250 enz wie kan mij hier mee helpen ik ben radeloos

Logfile of HijackThis v1.98.2
Scan saved at 0:41:27, on 16-10-2004
Platform: Windows XP (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000)

Running processes:
E:\WINDOWS\System32\smss.exe
E:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
E:\WINDOWS\system32\services.exe
E:\WINDOWS\system32\lsass.exe
E:\WINDOWS\system32\svchost.exe
E:\WINDOWS\System32\svchost.exe
E:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
E:\WINDOWS\Explorer.EXE
E:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE
E:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
E:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
E:\Documents and Settings\nico\Local Settings\Temp\Tijdelijke map 1 voor hijackthis.zip\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - E:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - E:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] E:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "E:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background

en op alle partitie staat recycler en system volume information

Bij voorbaat dank Nico

Diverse punten:

- Ga in GEEN geval dingen zelf verwijderen die jouw "Verkeerd" lijken... ze kunnen zelfs de meest belangrijke bestanden op je PC zijn.
- recycler: Dit is de map (verborgen) voor de prullenbak/trashcan, NIET proberen te verwijderen.
- system volume information: Dit is het stukje op je schijf voor de Systeem Herstel... niet proberen te verwijderen...
- Je hebt veel dingen zelf al gefixt in HijackThis, en dat terwijl je het draaide vanuit een tijdelijke map. Ik vrees dat er niets anders opzit dan een nieuwe format, en daarna terug komen met een nieuw log....

niets verwijderd

ik heb helemaal nog niets verwijderd elke keer als ik windows instaleerd doet hij dit het is een raadsel

Bedank voor het snelle reageren Nico

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan