ConnApi.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
426
tijdens het opstarten van mijn computer krijg ik vaak devolgende foutmelding te zien

'deze toepassing kan niet worden gestart omdat ConnApi.dll niet kan worden gevonden, het opnieuw instaleren van deze toepassing kan dit probleem oplossen'

als ik de foutmelding annuleer ikan ik gewoon computeren, maar ik weet niet welke software deze ConnApi.dll gebruikt. bestaat er de mogelijheid om te achterhalen watvoor programma dit is of kan ik het gewoon verwijderen en hoe doe ik dat? vanuit het register?
 
geodemorgen
dat is een snele reactie

nee ik keb niets van Nokia gehad, maar ik dank dat ik iets te snel deze vraag heb gesteld want daarna ging ik op dit bestand googelen en ik vond de oplossing
 
ik dacht dat ik me vraad had opgelost dus ik sloot hem af totdat ik mijn computer opnieuw state en ik devolgende melding kreeg

'de toepasssing of dll-bestand c:\windows\system32\connapi.dll is geel geldig windows-kopie. controleer dit op uw installatiediskette'

ik denk dat ik het bestand van mijn windows-cd af moet halen en niet vanaf een diskette
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan