Connectieprobleem USB-hub door AVG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, in die hele map is er maar 1 .exe bestand, en dat heb je al uitgesloten (connect.exe).

Wat ik nog zie staan is iets over firewall, in het helpcenter.

Probeer het volgende (lijkt me het handigste dat je het plakt):
[Windows-toets]r toetscombinatie -> "C:\Program Files\Belkin\Network USB Hub Control Center\Help\Firewall\Firewall.html"

Hopelijk staan daar wat over zaken die je in je firewall (in jouw geval: AVG) moet instellen om het werkend te krijgen.

Tijs.
 
Hallo Tijs,

Blijkbaar kan ik geen html-bestanden doorsturen via berichten hier.
 
a. Hoezo moet je wat doorsturen? Staat er werkelijk wat in dat relevant is voor je probleem?
b. Indien ja op a. : Je kunt de map C:\Program Files\Belkin\Network USB Hub Control Center\Help\Firewall inpakken in .zip bestand en uploaden. Is het dan nog te groot, dan het .zip bestand uploaden naar http://www.mijnbestand.nl en hier melden welke download-link er teruggemeld is.

Tijs.
 
Het probleem is opgelost.
Bij de firewallinstellingen heb ik onder de gedefinieerde netwerken op positie witte lijst IP-adressen deze van Hub toegevoegd.
En nu krijg ik wel connectie met de printers.

Tijs,
alvast bedankt voor de moeite en tijd.
 
Ik had geen notificatie gekregen van je posting van 18 september, helaas (foutje van het forum).

Inderdaad staat in je Besturingscentrum netwerk-USB-hub Belkin - Help.mht bestand informatie over hoe firewalls op je pc in te richten voor succesvol gebruik van de printer server en connect.exe.
Er zijn blijkbaar 3 niveau's/manieren, waarvan jij de eerste en de laatste gebruikt hebt en het pas werkte na de laatste:
a. Het programma connect.exe alles toestaan op netwerkgebied.
b. poort 19540 TCP uitgaand en poort 19540 UDP inkomend toestaan (worden blijkbaar door het connect.exe programma gebruikt).
c. Het ip-adres van de USB printerserver als vertrouwd aangeven.

Mooi dat je gevonden hebt wat werkt voor je.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan