Console kopen: PS of XBox?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, ja, ik heb al gekozen.

Ik heb uiteindelijk gekozen voor de PS3 omdat de spellen die ik leuk vind voornamelijk op de PS3 komen. Daarnaast komen praktisch alle spellen die op de XBox uitkomen (en niet op de PS3) ook op de PC uit, en die heb ik al, dus de keuze was snel gemaakt. Ook het feit dat een hardeschijf makkelijk te vervangen is (letterlijk de laptop hdd er uit halen, nieuwe er in steken en klaar), ik de XBox controller hel op aarde vind en de PS3 een blueray speler heeft, heeft aardig meegespeeld met mijn keuze ;)

Dan heb je wel goed nagedacht over je keus en niet zomaar op aanraden van een ander iets gekocht. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt.

gr. Greg

Xbox controller

Haha wat grappig. ik vind de xbox controller juist fijn. maarja nadat mijn xbox moest worden opgestuurd naar microsoft had ik er wel spijt van dat ik geen ps3 heb gekocht. dus het is maar goed ook dat je een ps3 hebt gekocht. maarjah ik ga mijn windows 7 beta op een pentium 4 maar weer uitvogelen.

mzzl:D

Ik heb zelf een Xbox360 en dat bevalt me wel, jammer is dat je voor ons live moet betalen en dat van Playstation is gratis.

Ik zou een PS3 nemen, waarom?

Zoals er al gezegt is:
-Geen betalen om online te kunnen.
-Heel mooie graphics (mis. bij 360 ook :p)
-Betere games dan 360 (bv. Motorstorm)
-Minder knopjes :D
ik vind dat ps3 beter menu heeft (XMB-menu ofzo), is veel meer overzichterlijker.

grts loeri

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan