Hoi
Ik heb een lijst met contactpersonen in een Excel bestand. Dit wens ik te importeren in Microsoft Outlook.
Ik ga dus naar Bestand, Importeren en Exporteren en de wizard opent zich. Ik kies voor de optie Gegevens uit een ander programma of bestand importeren en kies in het volgende scherm voor Microsoft Excel bij bestandstype.
Daarna kies ik het te importeren bestand en klik op volgende. Als doelmap kies ik voor contactpersonen. Dan krijg ik een foutmelding. Het komt erop neer dat het bestand geen benoemde bereiken heeft. Gebruik Excel voor het benoemen van het gegevensbereik dat u wilt importeren.
Heeft er iemand een idee hoe ik dat gegevensbereik kan benoemen?
Ik heb een lijst met contactpersonen in een Excel bestand. Dit wens ik te importeren in Microsoft Outlook.
Ik ga dus naar Bestand, Importeren en Exporteren en de wizard opent zich. Ik kies voor de optie Gegevens uit een ander programma of bestand importeren en kies in het volgende scherm voor Microsoft Excel bij bestandstype.
Daarna kies ik het te importeren bestand en klik op volgende. Als doelmap kies ik voor contactpersonen. Dan krijg ik een foutmelding. Het komt erop neer dat het bestand geen benoemde bereiken heeft. Gebruik Excel voor het benoemen van het gegevensbereik dat u wilt importeren.
Heeft er iemand een idee hoe ik dat gegevensbereik kan benoemen?