coprocessor perongeluk verwijderdt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Acer13

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2009
Hallo .
ik heb mijn coprocessor per ongeluk verwijderdt denk ik want ik wilde iets de-installen maar klikte verkeert .
even later werkte internet niet meer :(
nu zoekt hij om de
software maar kan het niet vinden .
ik weet me geen raad meer :(

het is een windows vista acer
kan iemand me alstublieft helpen ?

Hoi,

Welk type Acer heb je dan kan je op de site van acer kijken of hier vermelden.

Modag

ik heb de aspire m3641
hij vraagt om de driver ervoor

Laatst bewerkt:
Hoi,

Volgens mij is het een onderdeel van je chipset wat je mist dus zal je de chipset weer moeten installeren en deze kan je http://www.acer.nl/acer/service.do?...ryISOCtxParam=NL&ctx1.att21k=1&CRC=2939325947 downloaden.
En dan even desktop aangeven dan aspire en dan op je type zoeken en dan komen er drivers te voorschijn en dan chipset downloaden let we op dat je dan de juiste os neemt staat tussen in.

Modag

Modag

Laatst bewerkt:
Hoi,

Volgens mij is het een onderdeel van je chipset wat je mist dus zal je de chipset weer moeten installeren en deze kan je http://www.acer.nl/acer/service.do?...ryISOCtxParam=NL&ctx1.att21k=1&CRC=2939325947 downloaden.
En dan even desktop aangeven dan aspire en dan op je type zoeken en dan komen er drivers te voorschijn en dan chipset downloaden let we op dat je dan de juiste os neemt staat tussen in.

Modag

Modag
dan de juiste os neemt staat tussen in hoe bedoel je os ?
ik dacht juist de lan stuurprograma want ik heb geen internet ?

Hoi,

Os staat voor operating sytem dus welke windows versie en dan zal je ook de lan driver kunnen downloaden deze alle op een usb stick zetten en dan zo op de acer installeren.

Modag

Je kunt ook hier kijken.
De chipset driver is (als je SP1 voor Vista al hebt geïnstalleerd als update ondertussen): deze
Zonder SP1 voor Vista is de chipset driver deze

Succes,

Tijs.

Je kunt ook hier kijken.
De chipset driver is (als je SP1 voor Vista al hebt geïnstalleerd als update ondertussen): deze
Zonder SP1 voor Vista is de chipset driver deze

Succes,

Tijs.
oke maar wat moet ik er nou precies erop zetten ?
internet doet het aleen niet .
maar als ik hem opstart vraagt die naar de driver van de copprosesor

Laatst bewerkt:
Hoi,

Je zit met deze pc waar je nu op zit toch op het internet dus ga naar de site van Acer zoals gemeld download de drivers en zet ze op een usb stick en zo kan je ze installeren.
De chipset driver en de lan driver en kijk dan nog eens.
Modag

ik zit op een andere pc
ik heb de chipset opnieuw geinstaleert nu vraagt die niet meer naar die driver maar nog steeds geen internet
maar als ik lan wil instaleren krijg ik een melding dat ik geen toegang heb dat de beheerder dat moet doen maar ik ben de beheerder ?

Hoi,

Heb je ook een aparte administrator-account, dan zou je daarmee kunnen inloggen en dan kijken of hij wel installeert.

Anders moet je even bij accountbeheer kijken of daar iets is veranderd aan je account.

Modag

Hoi,

Heb je ook een aparte administrator-account, dan zou je daarmee kunnen inloggen en dan kijken of hij wel installeert.

Anders moet je even bij accountbeheer kijken of daar iets is veranderd aan je account.

Modag
nee dit is de enigste acount
als ik op problemen oplos klik dan zegt die geen netwerkadapter geinstaleert
maar ik kan hem er niet op krijg als administrator uitvoeren dan krijg ik een schermpje
maar verder niks .
help aub
en als ik wlan wireless download kan ik dan draadloos internet ?
zou die het dan wel doen ?
kunnen we ook verder praten op msn ?

Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat je geprobeerd hebt, maar kijk eerst in Apparaatbeheer:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> devmgmt.msc
Kijk onder Netwerkadapters.
Staat daar het apparaat dat je gebruikt voor Internet erbij? En heb je verder geen rode kruizen of gele uitroeptekens in Apparaatbeheer meer staan?

Indien ja, dan [Windows-toets]r toetscombinatie -> ncpa.cpl
Kijk welke netwerkkaarten daar genoemd worden. Op de juiste rechtsklikken en kijken of de optie Inschakelen beschikbaar is.
Verder erop rechstklikken en kijken bij de Eigenschappen.
Staat het IPv4 protocol ook aangegeven daar? Indien ja, erop dubbelklikken en kijken wat er staat. Staat er "Automatisch een ip-adres toewijzen"? En bij DNS-server ook "Automatisch DNS-servers toewijzen"?

Tijs.

Ik weet niet wat je geprobeerd hebt, maar kijk eerst in Apparaatbeheer:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> devmgmt.msc
Kijk onder Netwerkadapters.
Staat daar het apparaat dat je gebruikt voor Internet erbij? En heb je verder geen rode kruizen of gele uitroeptekens in Apparaatbeheer meer staan?

Indien ja, dan [Windows-toets]r toetscombinatie -> ncpa.cpl
Kijk welke netwerkkaarten daar genoemd worden. Op de juiste rechtsklikken en kijken of de optie Inschakelen beschikbaar is.
Verder erop rechstklikken en kijken bij de Eigenschappen.
Staat het IPv4 protocol ook aangegeven daar? Indien ja, erop dubbelklikken en kijken wat er staat. Staat er "Automatisch een ip-adres toewijzen"? En bij DNS-server ook "Automatisch DNS-servers toewijzen"?

Tijs.

hij zegt dat er geen netwerkadapter is geinstaleert moet denk ik nog de drivers
maar dat lukt om de een of andere reden niet
of zou het kunnen dat ik de modem eraf heb gegooit die staat ook bij acer

Laatst bewerkt:
hij zegt dat er geen netwerkadapter is geinstaleert moet denk ik nog de drivers
maar dat lukt om de een of andere reden niet
of zou het kunnen dat ik de modem eraf heb gegooit die staat ook bij acer

draadloos doet het wel
ik moet gewoon de drivers voor de netwerkadapter maar het wil niet lukken :(
als ik ze van de site download en ik voer het uit gebeurt er niks

Dat er niets gebeurt is niet vreemd als in Apparaatbeheer geen (netwerk-)apparaat met een geel uitroepteken staat dat nog een driver nodig heeft...

Enige waar ik nog aan kan denken zo snel is het nakijken van de BIOS instellingen van je pc. Misschien heb staat daar de geïntegreerde netwerkkaart uitgeschakeld.
Kijk in het boekje van het moederbord hoe je geïntegreerde onderdelen in de BIOS kunt aan- en uitzetten.

Tijs.

Bedankt allemaal het is opgelost !! :thumb::thumb:
Ben naar aparaatbeheer gegaan en onbekend aparaat rechtermuis klik aangeklikt en bewerken gedaan ik koos voor zoeken op de C: schijf nu heeft die automatisch de driver weer geinstaleerd
Bedankt

Laatst bewerkt:
Fijn dat het probleem nu opgelost is.

Klik nog even op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan