Copy script naar webfolder (webdav) vista :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordylucassen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jun 2009
Beste help mij gebruikers,

Ik zit met een probleem:(

Ik heb namelijk een scriptje nodig, waar mee ik een aantal bestanden kan kopieren naar een webfolder in vista.

Ik heb het met een dos-script geprobeerd, maar een webfolder heeft geen stationsletter, dus weet ik niet hoe het progammeren van het script gaat.

Ik heb tevens geprobeerd een netwerkverbinding op te zetten, voor de webdav, maar vista geeft problemen bij de gebuikersnaam en wachtwoord? (volgens mij een bekend probleem onder vista). Een WEBFOLDER gaat wel goed, maar die heeft geen stationsletter :(

Of is er misschien een programma die het voor mij kan doen??? Ik ben een leek in visual basic.

Alvast bedankt!

gr

Jordy

Webdav in Vista? of het benaderen van een www-folder?

Dat kan op verschillende manieren. Misschien kan je iets specifieker zijn of ik begrijp je vraag gewoon niet. Dat kan ook natuurlijk...

Je zoekt een script ofzo om bepaalde mappen/bestanden te kopieren. zover was ik... maar waarnaar toe? Ben niet echt bekent met vista...

Dus die doel-folder is die lokaal of op internet?

Bedoel je niet dat je een FTP wil doen om te kopieren naar een web-directory? Dan kun je vaak beter filezilla gebruiken.

Anders moet je even uitleggen wat je nou precies wilt :)

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Nog even kort samengevat.

Ik ben op zoek naar een sciptje (of dos commando), om een aantal bestanden automatisch te laten kopieren naar een webfolder. Omdat een webfolder geen stationsletter heeft, weet ik niet hoe ik dit voor elkaar krijg. Of welk type programma heb ik hiervoor nodig?

Ik hoop dat ik nu iets duidelijker ben :D

mvg

Jordy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan