Counter Strike

Status
Niet open voor verdere reacties.

Önder

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2004
Berichten
365
Hallo ik ben Counter Strike aan het spelen en na 10 minuten opeens valt mijn computer uit. Het ligt volgens de Helpmij Chatter niet aan de tempertuur vinkje van opnieuw opstarten bij fout staat uit. Niemand weet waar het verder aan kan liggen. misschien weten jullie het wel ik zou jullie zeer dankbaar zijn het is een iligale spel(gedownload) ik heb Windows XP AMD 2400 64 MB videokaart 256MB werkheugen. Willen jullie nog iets weten zeg het dan!!!!

alvast bedankt
Groetjes Önder
 
Het ligt volgens de Helpmij Chatter niet aan de tempertuur vinkje van opnieuw opstarten bij fout staat uit.
Volgens mij haal je nu iets door elkaar.

Dat vinkje zorgt ervoor, dat je een blauwscherm met een foutmelding krijgt.
In plaats dat de pc opnieuw gaat opstarten.

Het eventuele temperatuurs gedeelte, wordt (meestal) door het Bios geregelt.

Hoe warm wordt je pc, als je Counterstrike of een andere game speelt?
Videokaart drivers als eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd/geupdate?
DirectX 9.0b erop staan?

Het kan natuurlijk aan het (gedownloade) spel zelf liggen.
 
Nou ik kan het wel doorelkaar halen mijn excuses daarvoor en als ik een spel speel word ie altdijt tussen de 73 en 75 graden normaal is hij tussen de 64 en de 69 in. En ik denk niet dat het aan de gedownloade bestand ligt want ik heb het op cd gezet en op een andere computer werkt hij prima.
 
Geplaatst door Önder
de 73 en 75 graden normaal is hij tussen de 64 en de 69 in.
Dit zijn aardig hoge temperaturen.:eek:
Ik vermoed, dat tijdens het gamen, de temperatuur nog iets hoger ligt, waardoor de pc zichzelf uitschakeld.
Speel eens Counterstrike met je pc kast open.
Kan je dan wel doorspelen, dan weet je zeker dat het aan de temperatuur ligt.
Wat ik bijna nu al zeker weet.
Er moet minimaal 10 graden vanaf.
Is de pc van binnen wel een beetje vrij van stof?
Hoe zit je met je koeling qua casefan's?
Zit er wel (voldoende) koelpasta tussen de processor en het koelblok?
(niet te veel/te weinig)

PS je hoeft je niet te excuseren hoor.
Ook ik haal wel eens dingen door elkaar.:p
 
Nou ik heb computer opengemaakt. Alles schoongemaakt. En hij is nu 63 graden. Ik heb geprobeert om te spelen met de kast open en toen opeens kreeg ik een blauwe scherm een foutmelding de computer rearageerde nergens meer op ik had geen andere keus dan het inhouden van de knop voor aan en uit. Dus ik denkt dat het een fout is help het als ik computer effe defragmenteer en foutcontrole doe???
 
Weet je ook nog welke foutmelding er exact in het blauwescherm stond?
Dan kunnen we daarmee aan de slag.
 
Nee jammergenoeg niet hij kwam maar kort in beeld en toen kreeg ik zwart beeld en toen moest ik op aan/uit knop drukken sorry daarvoor
 
Geeft niet, maar probeer toch, mocht je het scherm weer krijgen, de foutmelding te noteren.
 
Ik heb de blauwe beeld gekregen ik heb ook een notitie gemaakt:

Er is een probleem gevonden in Windows word nu afgesloten om verdere schade te voorkomen

Technishce info: 0x00000024 (0x001902FA, oxF05EFZAo, 0XF05eeFAo,0x805C7626)

neem contact op met hulp afdeling technische informatie voor ondersteuning.

Alvast bedankt groetjes Onder
 
Nou ik heb alles gedaan wat op er die site stond en geen effect. Maar er is klein dingetje verandert ik plaats van blau beeld kreeg ik zwarte beeld en sloot hij ineens af ik heb eens gekeken er zit regelmaat in om de twee keer dat ik CS speel komt er een keer Blauw beeld met fout en dan weer een keer zwart. Zou je me aub willen helpen ik zit in nood:confused:
 
Werd er nog een bestand genoemt in het blauwescherm?
Videokaart driver al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
DirectX9.0b geinstalleerd?
 
Helaas kom ik niet verder met je probleem.:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan