Counterstrike source probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaferrari

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2008
Berichten
5
Hey,

Ik heb sinds kort een counterstrike source probleem, ik kreeg een behoorlijke ping maar daar heb ik sinds kort een stuk minder last van, heb nu meer last van connection lost problemen... waar ik normaal ook nooit last van had.

Maargoed we hebben dus sinds kort een nieuwe moden, sindsdien heb ik er last van.
Weet 123 de merk router niet het is een speed............
Het is een stuk betere modem tenminste naar mijn weten.

Nu ik rondkeek in de modem zie ik tot me verbazing dat er een zelfde "internet?" verbinding is met een andere pc via mijn pc genaamd unnamed-blabla-bla-bla.. hij staat wel op inactief.. mischien dat het hier aan ligt? dat ik zo de helft van me snelheid gebruik? lijkt me haast niet want eerst werkte hij wel goed.

Wat heb ik al gedaan?
In de modem zelf gekeken
Virusscanner erover heen gegooit. "windows live oncecare"
Onzinne programma's verwijderd.

Verder kon ik niet zo snel nog verzinnen wat ik eventueel nog meer kan doen om de "ping"/connection lost problemen op kan lossen, hoop dat het wel op te lossen valt aangezien ik over een paar weken naar een lan ga en ik moet hard trainen:)


Ik heb niet in alle servers trouwens last van connection lost, andere spelers hebben geen last ervan in de server.
Dit is dus natuurlijk na de nieuwe modem gekomen.


Wie o wie kan me helpen??
 
Hey,

Ik heb sinds kort een counterstrike source probleem, ik kreeg een behoorlijke ping maar daar heb ik sinds kort een stuk minder last van, heb nu meer last van connection lost problemen... waar ik normaal ook nooit last van had.

Maargoed we hebben dus sinds kort een nieuwe moden, sindsdien heb ik er last van.
Weet 123 de merk router niet het is een speed............
Het is een stuk betere modem tenminste naar mijn weten.

Nu ik rondkeek in de modem zie ik tot me verbazing dat er een zelfde "internet?" verbinding is met een andere pc via mijn pc genaamd unnamed-blabla-bla-bla.. hij staat wel op inactief.. mischien dat het hier aan ligt? dat ik zo de helft van me snelheid gebruik? lijkt me haast niet want eerst werkte hij wel goed.

Wat heb ik al gedaan?
In de modem zelf gekeken
Virusscanner erover heen gegooit. "windows live oncecare"
Onzinne programma's verwijderd.

Verder kon ik niet zo snel nog verzinnen wat ik eventueel nog meer kan doen om de "ping"/connection lost problemen op kan lossen, hoop dat het wel op te lossen valt aangezien ik over een paar weken naar een lan ga en ik moet hard trainen:)


Ik heb niet in alle servers trouwens last van connection lost, andere spelers hebben geen last ervan in de server.
Dit is dus natuurlijk na de nieuwe modem gekomen.


Wie o wie kan me helpen??
1. Is je internet beveiligd ? Zo nee, ping de computer die langs jouw internet connecteert eens.
2. Scan je pc met een 'deftige' virusscanner, zoals Trend Micro HouseCall of Hitman Pro.
3. CS:Source herinstalleren?
 
1. Is je internet beveiligd ? Zo nee, ping de computer die langs jouw internet connecteert eens.
2. Scan je pc met een 'deftige' virusscanner, zoals Trend Micro HouseCall of Hitman Pro.
3. CS:Source herinstalleren?

1: is sinds de nieuwe modem beveiligd.
2: Zal ik morgen eens doen maar ben er bang voor of het gaat lukken.
3: Al gedaan

Iemand anders die het toevallig weet?
 
En je kan CS:S toevoegen aan de "Safe List" van je firewall als je er een hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan