cpu cooler!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lijkt wel of ik aangevallen wordt over de koeler die ik heb en aan de andere kant of ik perse dat ding wil aanraden....

nee echt? lijkt het daarop? Wat vreemd, die indruk had ik totaaaaaaaaaaaal niet.

Uiteraard koopt en plaatst iedereen de koeler die hij of zij zelf wil hebben, alleen op de vraag van TS of iemand een leuke koeler wist heb ik 3 keer dezelfde suggestie gedaan.

Aangezien het toegestaan is je favoriete merk telkens opnieuw te spammen ga ik dat ook maar eens doen.

http://www.pureoverclock.com/review.php?id=643 van dezelfde site indeed.

You just have to compare these results to the other coolers in the chart to see just how impressive it really is. To be able to run with a noise level of 31.9db(A) and only go 34.9c above ambient is a credit to Scythe, it really is. Compare it to the Freezer 7 Pro, which at the same noise levels went 52.7c above ambient, a difference of 17.8c.

Nou, 17,8 graden verschil lijkt me toch wel de moeite waard om t nog even te overdenken.

Ik vind dit soort discussies knap onzinnig maar schijnbaar krijg je er een flinke stiffy van om zogenaamd je gelijk te halen en je advies er door te drukken. Das knap zielig en komt meestal neer op slecht advies. Sta ook eens open voor andere suggesties zou ik zeggen. Misschien word t dan allemaal een stuk leuker.

Laten we nu maar weer gewoon doorgaan met vraagstelling van TS.
Standpunten zijn inmiddels bekend, en laten we het daar maar bij houden.

mrmusic bedankt, deze website vermeld in de spec's: Geluidsontwikkeling: 0.9 Sone - 24 dB(A)

Persoonlijk vind ik dit iets aan de hoge kant, mijn voorkeur gaat dan toch naar een type van onder de 20 dB

Daarom is mij keuze gebleven op de Thermaltake BigTyp 120 die volgens de spec's maar 16 dB(A) aan geluidsoverlast geeft.

http://www.alternate.nl/html/product/details.html?artno=HXLT11&showTechData=true

Jammer, deze is wel 2x zo duur als de Arctic Freezer

Laatst bewerkt:
Schijnbaar zit je toch tegen die Db's aan te hikken, die komen alleen ter ore als de koeler op volle snelheid draait! Ik heb de Freezer 7 Pro draaien op een AMD 3500+, deze draait maar op iets meer dan 900 RPM . bij 35 graden ..

De ThermalTake Big120 is ook een héle goede koler

Nou, ik heb een paar PC's met watercooler en daar hoor ik alleen zo af en toe wat geborrel en gepruttel
Zo stil hoeft dit PC'tje nou ook weer niet te worden, maar die cooler die er nu op zit is echt irritant. Vandaar dat mijn interesse gewekt was met deze topic.
De voeding had ik al vervangen, nu dus de cooler nog.

Ik heb de Freezer 7 Pro draaien op een AMD 3500+,

Alleen een beetje jammer dat een Freezer 7 niet op een AMD past, alleen op Socket 775:D

Je zult wel een Freezer 64 hebben;)

(is verder gewoon hetzelfde hoor...)

Je zult wel een Freezer 64 hebben

Ja die heb ik :o ook al weer 2 jaar geleden ....
2e fout vanavond, ik laat de kruidenbitter maar staan:cool:

koelpasta

ik heb een vraagje bij mijn cpu koeler scythe infinity zit een zakje heat sink silicone compound is dit de koelpasta

dank je nog een vraagje ik heb dus scythe infinity met 120 mm casefan in welke richting moet ik de fan plaatsen ik heb 4 mogelijkheden richting geheugen richting videokaart richting voeding en richting bracket

alvast bedankt

Meestal richting de zijkant van de kast

[edit] Vergeet mijn antwoord !!! Vraag verkeerd gelezen !!!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan