D2Freak
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 sep 2007
Het lijkt wel of ik aangevallen wordt over de koeler die ik heb en aan de andere kant of ik perse dat ding wil aanraden....
nee echt? lijkt het daarop? Wat vreemd, die indruk had ik totaaaaaaaaaaaal niet.
Uiteraard koopt en plaatst iedereen de koeler die hij of zij zelf wil hebben, alleen op de vraag van TS of iemand een leuke koeler wist heb ik 3 keer dezelfde suggestie gedaan.
Aangezien het toegestaan is je favoriete merk telkens opnieuw te spammen ga ik dat ook maar eens doen.
http://www.pureoverclock.com/review.php?id=643 van dezelfde site indeed.
You just have to compare these results to the other coolers in the chart to see just how impressive it really is. To be able to run with a noise level of 31.9db(A) and only go 34.9c above ambient is a credit to Scythe, it really is. Compare it to the Freezer 7 Pro, which at the same noise levels went 52.7c above ambient, a difference of 17.8c.
Nou, 17,8 graden verschil lijkt me toch wel de moeite waard om t nog even te overdenken.
Ik vind dit soort discussies knap onzinnig maar schijnbaar krijg je er een flinke stiffy van om zogenaamd je gelijk te halen en je advies er door te drukken. Das knap zielig en komt meestal neer op slecht advies. Sta ook eens open voor andere suggesties zou ik zeggen. Misschien word t dan allemaal een stuk leuker.