cpu goed genoeg?

• Onderwerp starter Onderwerp starter zarr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zarr

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
hoi

ik wil need for speed shift spelen maar werkt niet goed

op de site canyourunit kun je testen of je pc geschikt is voor een bepaalde game te spelen

daar word aangegeven dat alles goed is behalve mijn processor:

Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2220 @ 2.40GHz

en de minimale eisen voor dit spel qua cpu zijn: Intel Core 2 Duo 1.6 GHz of sneller

wie kan me dit bevestigen en uitleggen aub of deze cpu daadwerkelijk niet goed is

ik dacht dat dat ruim genoeg zou zijn...:confused:

hoi

ik wil need for speed shift spelen maar werkt niet goed

op de site canyourunit kun je testen of je pc geschikt is voor een bepaalde game te spelen

daar word aangegeven dat alles goed is behalve mijn processor:

Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2220 @ 2.40GHz

en de minimale eisen voor dit spel qua cpu zijn: Intel Core 2 Duo 1.6 GHz of sneller

wie kan me dit bevestigen en uitleggen aub of deze cpu daadwerkelijk niet goed is

ik dacht dat dat ruim genoeg zou zijn...:confused:

hoi wat is je videokaart ik heb ook een p4 2.4ghz maar hij opent hem ook niet ?

Jullie vertellen beide dat jullie een Pentium hebben en die zijn dus niet goed genoeg meer voor nfs shift. je hebt dus minimaal een Intel Core 2 Duo nodig. en geen Pentium.
Snelheid is het niet altijd.
Helaas.

Jullie vertellen beide dat jullie een Pentium hebben en die zijn dus niet goed genoeg meer voor nfs shift. je hebt dus minimaal een Intel Core 2 Duo nodig. en geen Pentium.
Helaas.

dat wou ik hem nou nog net zegge:P was vergete om hem te zegge maar is ook 3.4 niet genoeg met 6600gt of 6800gt?

Helaas.

onzin. De processor is snel zat of het spel te kunnen draaien. Of je het op de gewenste resolutie kan spelen en dergelijke is een andere discussie.

Bij een spel is de videokaart het belangrijkste. Dus als je de TS die ook nog kan noemen...

videokaart is een on board geforce g100 van nvidia

maar de site canyourun it zegt dat ie prima ervoor is maar dat mijn dualcore processor van 2x 2,4 ghz niet goed is?

heb die pc net gekocht ik dacht dat die processor toch goed moest zijn

wie heeft er verstand? is die site dan niet in orde of wat?

is er dan verschil tussen een core 2 duo en een dual core processor?:mad:

Helaas.

ik heb een dualcore 2x 2,4 ghz cpu:shocked:

Het probleem is echt dan je een onboard videochip hebt en geen goede videokaart

Hoi !

@mrmusic heeft dus helemaal gelijk !

Je graka is........nou ja, volledig ongeschikt !

Greetz,

Harry.

Hoi !

@mrmusic heeft dus helemaal gelijk !

Je graka is........nou ja, volledig ongeschikt !

Greetz,

Harry.

als dat zo is ben ik natuurlijk opgelucht ..daar ik wist dat er een on board in zit en ik evt. een betere aan moest schaffen

dank jullie wel..

maar waarom zegt de site canyourunit dan dat die kaart wel goed is en mijn processor ongeschikt is?????

niet echt helder voor me:D

hier een link naar mijn results van de test bekijk ze even aub http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/analysis.aspx

Laatst bewerkt:
hahaha ik ga een screentje proberen te maken dan..de link werkt niet zie ik

Is niet nodig hoor, die screen van die site doet ons echt helemaal niets...

Ik was eerder benieuwd of ik de voorgelegde uitslag door de ts in twijfel kon trekken...

met dat screentje lukt niet maar heb de text maar even gekopieerd is ook duidelijk lijkt me

CANYOURUNIT: test voor need for speed shift!
CPU:
Minimum: 1.6 GHz Intel Core 2 or faster/AMD Athlon X2 3800+ or faster

You Have: Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2220 @ 2.40GHz

Upgrade Suggested: Unfortunately, your CPU does not meet this requirement. Click here to see some recommendations.

Video Card
Minimum: 256 MB Video Card, with support for Pixel Shader 3.0 (ATI Radeon X1800 or greater; NVIDIA GeForce 7800 GT greater)
You Have: GeForce G100
PASS

Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 256 MB 2.0 GB
Hardware T&L Yes Yes
Pixel Shader version 3.0 4.0
Vertex Shader version3.0 4.0

getest op need for speed shift

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug