femke98
Meubilair
- Lid geworden
- 16 dec 2006
Hoi,
Ik heb een heel vreemd probleem met mijn pc.
Van de week zette ik hem aan zoals altijd 's morgens en hij startte op in de BIOS.
Hij gaf daar aan dat er een andere CPU in is gezet en dat ik nu de snelheid moest aanpassen.
Het is een AMD Athlon (TM) XP 2400+ en hij stond dus gewoon op 2400 in de BIOS.
Ik liet dat dus staan en startte de pc verder op. Dat werkte dus niet. Ik terug naar de BIOS en veranderde 2400 in 2000 en ja, toen startte hij wel door.
Sindsdien laat ik het op 2000 staan, maar ik vind het heel vreemd.
Wat kan dit zijn?
Kan het zijn omdat hier in huis een aantal keer de aardlekschakelaar eruit is geploft en dat de pc daar nu last van heeft gekregen, ondanks dat dit 1 week daarvoor is gebeurd?
Dus niet dezelfde dag of zo, maar echt 1 week eerder.
Ik draai op Linux.
Als er verder nog vragen zijn hoor ik dat graag.
Ik heb een heel vreemd probleem met mijn pc.
Van de week zette ik hem aan zoals altijd 's morgens en hij startte op in de BIOS.
Hij gaf daar aan dat er een andere CPU in is gezet en dat ik nu de snelheid moest aanpassen.
Het is een AMD Athlon (TM) XP 2400+ en hij stond dus gewoon op 2400 in de BIOS.
Ik liet dat dus staan en startte de pc verder op. Dat werkte dus niet. Ik terug naar de BIOS en veranderde 2400 in 2000 en ja, toen startte hij wel door.
Sindsdien laat ik het op 2000 staan, maar ik vind het heel vreemd.
Wat kan dit zijn?
Kan het zijn omdat hier in huis een aantal keer de aardlekschakelaar eruit is geploft en dat de pc daar nu last van heeft gekregen, ondanks dat dit 1 week daarvoor is gebeurd?
Dus niet dezelfde dag of zo, maar echt 1 week eerder.
Ik draai op Linux.
Als er verder nog vragen zijn hoor ik dat graag.