Crazy-Host homepage maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door CrazyNutter
ik vind het ook heel erg leuk en heb er lekker een weekend vrij voor genomen
En wat als klanten je bellen voor vragen over bepaalde instellingen? Of doe je dat ook ff in het weekend?

Weet je overigens dat wat je doet niet mag? Je biedt een produkt te koop aan, waarbij je je voordoet als bedrijf. Je hebt én geen KvK én je hebt geen BTW nummer. Weet je dat dat niet mag en dus illegaal is?

Sorry hoor, maar dit kan dus mijn inziens niet.

mijn klantenservice gaat over een FAQ (binnenkort) over email en over MSN en IRC en als ik gebeld word dan leg ik gewoon uit wat er moet gebeuren ik zet uiteraard wel de tijden dat ik aanwezig ben op mijn site aangezien ik ook nog naar school moet en het niet leuk is als ik weken lang niet opneem zonder dat de klant weet wanneer ik bereikbaar ben :)

ps: ik werk samen met een welbestaand (betaald bedrijf met kvk en met BTW betaald neem aan dat als ik omzet ga maken en het lukt en ik mij ook aanmeld het allemaal wel goed komt)

Nog een grotere zucht............

(Je hebt geen idee waar je het over hebt: klok <---> klepel verhaal)

Geplaatst door headout
Ik blijf me daar zuchten........
't Leven is zwaar he :p

CrazyNutter, een hosting bedrijfje is leuk en wel, kan wat opleveren, maar je moet echt oppassen met die 'unlimited'...Niets is unlimited, hoe graag je het ook wil. 't Is slechts een woordje zodat klanten meer geïnteresseerd raken, maar het is bedrog.
Verder zijn de prijzen heel goedkoop, persoonlijk vind ik ze té goedkoop. Bandwidth, servers, upstream en andere zaken die bij professionele hosting komen kijken kunnen niet zó goedkoop zijn, daar maak je geen winst mee. Persoonlijk zou ik dan ook hosting kiezen die ietwat duurder is, die vertrouw ik namelijk wel wat meer ...

Succes verder :thumb:

Geplaatst door JPeetje

Verder zijn de prijzen heel goedkoop, persoonlijk vind ik ze té goedkoop.
Als je weet waar zijn server staat ga je dit aardig duur vinden (EV1/rackshack)

CrazyNutter,

Als je site klaar is zou ik vóór ik hem online gooide éérst de taalfouten eruit (laten) halen.:)

dit is een test homepage ik ben er nog niet klaar mee :P was ff snel gemaakt want ik dacht dat ik 72 uur de tijd had ik ben er nu serieus mee bezig kijk maar een naar de eerste pagina die ziet er toch wel goed uit? ik probeer al de hele dag een PHP form erin te planten wat me dus totaal niet lukt :( maarjah kom er wel uit lezen lezen en nog is lezen :P ik vind t trouwens best leuk om te doen ik doe het ps niet echt voor de winst :P gaat me meer voor de lol en het ervan leren

als ik voor echte winst ging was de prijs idd het dubbele ofzo greets nutter

ik heb t hele verhaal is gelezen . . je zegt dat je dit voor de lol doet, maar je bent wel bezig met iets serieus. Het zou op z'n zachts vervelend zijn voor je klanten als alles net zo rommelig gaat zoals het nu is.

oops vergeet idd een S!!! en een f teveel :O lolz thnx :o

zat al te zoeken waar de fout zat :P haha ik ga meteen ff logo aanpassen :P

Laatst bewerkt:
was tikfoutje :P
kijk maar wat t nu is ;)
ik schrok ff van me eigen fout en dus overhaaste ik me een beetje hier op het forum

Ik kan jouw bedrijf trouwens niet vinden in het handelsregister. Hoe zit dat?

ik ben nog niet begonnen heb nog geen klanten en ik ben reseller ik ga dat pas doen als mijn site af is

maar de belastingdienst is ook niet te bereiken op zaterdag en gisteravond was ik al te laat maarjah ik wou even wat info op gaan vragen :/

ik had trouwens gehoord dat je niet in het handelsregister hoeft te staan als je onder een bepaald bedrag omzet per maand zit aangezien ik geen omzet maar verlies maak op t moment :P hoeft het nu zowiezo nog niet (weet ik niet zeker als jij er verdere info over hebt hoor ik het graag van je)

Laatst bewerkt:
:D :D :D

Toch wel lachen deze draad.
Is ook wat waard :D :D :D

Crazy Nuts...keep up the good work..

PS Je doet je naam wel eer aan..;) :D :D

Onder bepaalde voorwaarden kun je als "vrije beroepsuitoefenaar" werken; dán hoef je je niet bij de KvK in te schrijven. Ik betwijfel ten zeerste of jij aan die voorwaarden voldoet. Met de omzet heeft dat trouwens niets te maken, voor zover ik weet. Wel is het zo dat je de afgedragen btw kunt terugkrijgen als je omzet onder een bepaald bedrag blijft. Alles wat je hierover wilt weten kun je vinden op de buitengewoon uitgebreide en overzichtelijke site van de KvK.

Ik zie trouwens in je profiel dat je nog minderjarig bent. Volgens mij kun je je bedrijf dan alleen inschrijven op naam van je ouders (of voogden). Je ouders zullen ook voor belastingzaken verantwoordelijk zijn, zolang jij nog niet meerderjarig bent. Al overleg gepleegd met je ouders? Vergeet ook niet dat je financiële administratie aan allerlei strenge eisen moet voldoen. Houd je je niet aan de regels inzake facturering en dergelijke, dan kan dit zeer, zeer akelige financiële gevolgen hebben (die, zolang jij nog minderjarig bent, door je ouders gedragen moeten worden).

Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is: weet je eigenlijk wel waaraan je begint?

kan toch ook op naam van een kennis?
maarja zowiezo ik kan dus die regels nergens vinden op kvk :/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan