Onder bepaalde voorwaarden kun je als "vrije beroepsuitoefenaar" werken; dán hoef je je niet bij de KvK in te schrijven. Ik betwijfel ten zeerste of jij aan die voorwaarden voldoet. Met de omzet heeft dat trouwens niets te maken, voor zover ik weet. Wel is het zo dat je de afgedragen btw kunt terugkrijgen als je omzet onder een bepaald bedrag blijft. Alles wat je hierover wilt weten kun je vinden op de buitengewoon uitgebreide en overzichtelijke site van de KvK.
Ik zie trouwens in je profiel dat je nog minderjarig bent. Volgens mij kun je je bedrijf dan alleen inschrijven op naam van je ouders (of voogden). Je ouders zullen ook voor belastingzaken verantwoordelijk zijn, zolang jij nog niet meerderjarig bent. Al overleg gepleegd met je ouders? Vergeet ook niet dat je financiële administratie aan allerlei strenge eisen moet voldoen. Houd je je niet aan de regels inzake facturering en dergelijke, dan kan dit zeer, zeer akelige financiële gevolgen hebben (die, zolang jij nog minderjarig bent, door je ouders gedragen moeten worden).
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is: weet je eigenlijk wel waaraan je begint?