Crazy-Host homepage maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om met Headout te spreken: zucht...

Ga naar http://www.kvk.nl/, klik daar op Starters (in het menu op de linkerkant van de pagina) en je vindt een enorme hoeveelheid overduidelijke informatie. Begin maar eens met het goed doorlezen van het stappenplan.

Met volle bewondering volg ik dit lijntje.
Vooral die personen die zich zo inspannen om iets duidelijk te maken.
Maar de ontvanger wil dus duidelijk niet luisteren(lezen).

1 ding wil ik kwijt aan crazy nutter: bezint eer gij begint.

Wellicht is het keihard op de bek gaan een betere les dan iemand van een idee af te brengen wat imo toch niet gaat lukken

dat is jullie dus wel gelukt ik ga denk ik free hosting beginnen en vragen naar sponsors :( want ik wil niet al die lasten erbij met een beetje massel krijg ik aardige mensen die mij sponsoren dat is wel legaal toch?

als er maar 1 iemand is die me 10 euro per maand zou geven kan ik iig de site up houden de rest kan ik zelf wel betalen nou 1 sponsor vinden moet toch haast wel lukken?

Je weet dat je volgens de wet handelingsbekwaam moet zijn om je eigen bedrijf op te richten? En dat je dus minimaal 18 moet zijn om je te kunnen registreren?

Bij iemand anders op zijn/haar inschrijving meeliften kun je, als diegene ietwat verstand heeft, echt schudden. Diegene is dan 100% aansprakelijk voor hetgeen jij met je hosting doet en zal er dus, mits dat verstand aanwezig is, nooit intrappen.

Je kunt duidelijk uit de op en aanmerkingen halen dat jij je droom moet laten varen. Maak je school af, haal je diploma, volg een studie en denk er dan nog eens over.

Let wel, als je dit doorzet zijn je ouders tot je 21ste (en niet je 18de wat veel mensen denken) financieël aansprakelijk voor jou handelen, spreek er dus ook eens met je ouders over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan