Creative Sound Blaster PCI128 Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, er waren idd. boffers (samenhang van hardware, software gebruik), maar tót de Audigy op de markt kwam, waren er met name in Windows '98 en ME talloze problemen met goed geïnstalleerde 5.1 Live! kaartjes die om vage redenen ophielden met goed functioneren, dan wel bij een hernieuwde installatie maar héél moeilijk aan de gang te krijgen waren.

Ik herinner mij een tutorial van Creative zelf die zover ging dat voor troubleshooting zelfs de kaart fysiek even uit het pci slot diende te worden verwijderd om de nieuwe installatie succesvol te laten zijn.

Nee, er waren idd. boffers (samenhang van hardware, software gebruik), maar tót de Audigy op de markt kwam, waren er met name in Windows '98 en ME talloze problemen met goed geïnstalleerde 5.1 Live! kaartjes die om vage redenen ophielden met goed functioneren, dan wel bij een hernieuwde installatie maar héél moeilijk aan de gang te krijgen waren.

Ik herinner mij een tutorial van Creative zelf die zover ging dat voor troubleshooting zelfs de kaart fysiek even uit het pci slot diende te worden verwijderd om de nieuwe installatie succesvol te laten zijn.

volgens mij is deze kaart er dan niet voor geschikt want bij mij zitten er geen 1-2 jumpers aansluitingen

alleen 3-4-5-6 dus dan kan het waarschijnlijk niet :(

Originele cd

Geachte,

Ik heb originele cd voor me liggen.

Zal ik 'm opsturen ?

Creative Labs, Sound Blaster, AudioPCI128

Opgelost

Geachte,

Jouw vraag staat te boek als "onopgeloste vraag"

Graag inloggen en klikken op "vraag opgelost"

Zoals gemeld is dit een ouder topic en niet meer van toepassing.
De volgende keer even melden dat het topic gesloten moet worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan