Crime game : Status

Status
Niet open voor verdere reacties.

Supakiller

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2009
Wij hebben een eigen text based maffia.

Nou heb ik vandaag boven de navigatie balk een tabel gemaakt waar je je status in kan zien.

Zoals hoever je rang is, je leven, welke stad je zit etc.

Alles werkt, behalve 1 ding.
Als ik zeg maar een misdaad doe, om er rang bij te krijgen moet ik eerst de pagina refreshen/vernieuwen, voordat het in dat tabel komt te staan.

Hoe zorg ik ervoor dat als ik er rang bij krijg het ook gelijk op het "Profiel" komt te staan ?

Mvg,

Supa

de pagina automatisch herladen als je het profiel gewijzigd hebt?

Weet iemand de code voor een automatische page refresher die iedere seconde, ongemerkt je pagina vernieuwd ?

No such thing. En als je zoiets maakt met AJAX, en je krijgt meer dan 20 bezoekers, dan gaat je webserver naar de *****n.
Zoiets zou veel te veel rekenkracht vergen, dus je zult iets anders moeten bedenken.

je kan toch gewoon vernieuwen na dat je iets in je profiel veranderd?
ander iedee:
je laat een klein andere pagina steeds vernieuwen als die opmerkt dat er iets is veranderd is de echte pagina vernieuwen

je kan toch gewoon vernieuwen na dat je iets in je profiel veranderd?
ander iedee:
je laat een klein andere pagina steeds vernieuwen als die opmerkt dat er iets is veranderd is de echte pagina vernieuwen

Dan krijg je nog steeds het probleem dat Frats aangeeft. Zoveel requests vindt je server niet leuk. Op het moment dat iemand "een misdaad doet", dan moet ie dat toch aangeven door op een link te klikken of op een button de drukken. Dan kun je op dat moment je acties toch gaan uitvoeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan