Crysis en Assasins creed: kan mijn systeem het aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou je zou zeggen van wel maar hij is nog beter dan mijn actuele nieuwe videokaart wat bij mjn nieuwe pc zit( 3 maanden oud ) eeen onboard kaart :P ,, maar daarom ga ik ook een 8800GT kopen,, maar laten we nu maar weer ontopic blijven :rolleyes:

nou je zou zeggen van wel maar hij is nog beter dan mijn actuele nieuwe videokaart wat bij mjn nieuwe pc zit( 3 maanden oud ) eeen onboard kaart :P ,, maar daarom ga ik ook een 8800GT kopen,, maar laten we nu maar weer ontopic blijven :rolleyes:

Jah, slechter dan een onboard videokaart kan ook niet!! (maar wel ontopic blijven heej :P)

Laatst bewerkt:
IK kwam deze week tot een schokkende ontdekking: IK KAN CRYSIS OP HIGH SPELEN!!!!!!!!!!!!!!!!! Waarschijnlijk geloof je me niet, maar het is echt zo. Zolang de anti-aliasing uit staat en de objects quality op low staat, kan ik de rest op high laten staan. Wie had dat gedacht??

P.s. de resolutie kan ook op z'n hoogst.

Laatst bewerkt:
Graag eerst even lezen voor je antwoord geeft:evil::evil::evil:

TS vraagt niet of hij in de hoogste settings kan spelen, maar of zijn systeem zal voldoen aan de minimale systeemeisen.

Dat jij een mooie 8800GTS en AMD 6000+ hebt weten we nu wel!

Zozo, datzelfde systeem heb ik ook, overigens met 4gb ram :D

Wat ik mij afvraag is of het vaker voorkomt dat spellen af en toe gigantisch vertragen voor enkele seconden. Terwijl er bij processen niets staat te springen om nog meer CPU. Mischien is dit of topic maar ik heb dit o.a. bij COD4 en zelfs Tomb Raider Anniversary, dus zal het ongetwijfeld ook voorkomen bij Crysis en Assassins Creed.

Iemand enig idee hoe we dit aanpakken of ervaring met dit akkefietje?

+ Andere vga drivers, chipset drivers of overige updates hebben niet geholpen bij dit probleem.

ac en crysis

Ik wil heel graag Crysis en Assasin's Creed gaan spelen, maar ik heb een best wel zwak systeem. Ik heb ook geen zin om een nieuwe pc te kopen. Deze is pas een half jaartje oud. De (minmale) systeemeisen voor Crysis zijn:

- Athlon 64 3000+ / Intel 2,8 GHz
- 1 GB Ram (reken op meer onder Windows Vista)
- Nvidia 6600 / X800GTO (SM 2.0)
- 6 GB ruimte
- DVD-speler

De minimale systeemeisen voor Assasin's Creed:

P4 2.6 Ghz/AMD 3000+ 1 GB Ram Radeon 9550/Nvidia 6200

En mijn systeemeigenschappen zijn:

AMD 3200 2.4 Ghz
2 gb RAM
Radeon x1950 512 mb

Ik denk dat het met de grafische kaart en de RAM wel goed zal zitten, maar ik ben bang dat mn processor het niet bijbeent. Kan iemand mij het vertellen?

ik heb een amd 3000+
-1gb ram
-x1950 pro 512mb
-160 gb

en ik kan assassins creed niet spelen het spel loopt gwn vast tegenover crysis
dat kan ik wel draaien, met lagg uiteraard maar beter dan assassins creed.

ik heb een amd 3000+
-1gb ram
-x1950 pro 512mb
-160 gb

en ik kan assassins creed niet spelen het spel loopt gwn vast tegenover crysis
dat kan ik wel draaien, met lagg uiteraard maar beter dan assassins creed.

hmm, als je zelf even een nieuw topic opent helpt iedereen je graag verder, is het trouwens orgineel of gedownload?

Lijkt me een goed idee. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic. Daarbij is de topic van 2007, dus niet echt actueel meer.

Ik sluit deze daarom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan