Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou je zou zeggen van wel maar hij is nog beter dan mijn actuele nieuwe videokaart wat bij mjn nieuwe pc zit( 3 maanden oud ) eeen onboard kaart,, maar daarom ga ik ook een 8800GT kopen,, maar laten we nu maar weer ontopic blijven
![]()
Graag eerst even lezen voor je antwoord geeft:evil::evil::evil:
TS vraagt niet of hij in de hoogste settings kan spelen, maar of zijn systeem zal voldoen aan de minimale systeemeisen.
Dat jij een mooie 8800GTS en AMD 6000+ hebt weten we nu wel!
zoals je ziet is het heel vaak bij spellen ,, ookal staat je systeemeisen niet in de lijst doet die het toch, mijn oude Geforce 2 kon ook nog veel meer aan als jullie denken![]()
Ik wil heel graag Crysis en Assasin's Creed gaan spelen, maar ik heb een best wel zwak systeem. Ik heb ook geen zin om een nieuwe pc te kopen. Deze is pas een half jaartje oud. De (minmale) systeemeisen voor Crysis zijn:
- Athlon 64 3000+ / Intel 2,8 GHz
- 1 GB Ram (reken op meer onder Windows Vista)
- Nvidia 6600 / X800GTO (SM 2.0)
- 6 GB ruimte
- DVD-speler
De minimale systeemeisen voor Assasin's Creed:
P4 2.6 Ghz/AMD 3000+ 1 GB Ram Radeon 9550/Nvidia 6200
En mijn systeemeigenschappen zijn:
AMD 3200 2.4 Ghz
2 gb RAM
Radeon x1950 512 mb
Ik denk dat het met de grafische kaart en de RAM wel goed zal zitten, maar ik ben bang dat mn processor het niet bijbeent. Kan iemand mij het vertellen?
ik heb een amd 3000+
-1gb ram
-x1950 pro 512mb
-160 gb
en ik kan assassins creed niet spelen het spel loopt gwn vast tegenover crysis
dat kan ik wel draaien, met lagg uiteraard maar beter dan assassins creed.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.