Die link heb ik een paar posts geleden ook al gegeven...
ow, sorry voor de dubbelpost dan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maakt me niet uit of hij gelijk heeft maar ik draai Call of Duty 4 die 2.4ghz vraagt ( EN IK HEB 1.8Ghz wat jullie zeggen ) en ik draai hem op VISTA MET 125 fps STEADY ............ Dus ik weet niet wat ik geloven moet
125Fps met dat systeem? geloof je het zelf?
quad-cores en SLI 8800Ultra 768Mb kaarten met 4GB werkgeheugen halen daar 80-90Fps ( SLI is 2 nVidia kaarten )
@knN,
Zeg "vriend", wil je de volgende keer je afbeeldingen zo aanpassen dat deze kleiner zijn of klikbaar zijn. Zo blijft de pagina lay-out tenminste normaal. Door op je eigen bericht de knop "Aanpassen" te gebruiken, kun je zien hoe ik dat gedaan heb.
Wil je ook even op een andere manier gaan reageren tegen anderen. Wij zijn hier allemaal vrijwillig en willen het gezellig houden.![]()
Ik zie meerdere berichten van jou, die de verkeerde commentaar bevatten. Je kunt iemand gerust corrigeren als het niet goed is, het gaat om de manier waarop je dat doet.Naah, ik kom niet meer op dit forum :/ krijg toch alleen commentaar inplaats van een lekker antw :/ en er worden dingen gezegt die nergens op slaan :/ dus sommige mensen hier weten niet wat ze zeggen :/
mzzl succes met dit.... nvm
1024x768
Texture settings = Extra
Anastoperic = max.
Ragdoll = Yes
de rest Normal
Die framerate krijg ik ook op me 7900 GTX met NIEMAND in een server die je waarschijnlijk zelf host. Tevens is het een kleine map, met weinig zware grafische zaken in beeld, zoals gras.
Dit zijn niet je instellingen. Kijk maar naar naar dit screenshot
Naah, ik kom niet meer op dit forum :/ krijg toch alleen commentaar inplaats van een lekker antw :/ en er worden dingen gezegt die nergens op slaan :/ dus sommige mensen hier weten niet wat ze zeggen :/
mzzl succes met dit.... nvm
ik heb geen glow aanstaan :/ en wat dan nog ik haal goed fps en wat mij jou betreft stel je niks voor :/ dit is forum van niks nada... laterss sukkel
GELOOF je nou echt dat je met SLI 8800Ultra 80-90fps haalt op Max settings???
GAST OMFG met een 8800GT haal je 98fps gemiddeld op maximum :/ en SLI 8800Ultra haal je dikke fps.. ik weet niet waar je dat weg hebt hoor maar het is zeer dom oja screenie naja geen 125 ss maar 108 maar med quality:
AA = 2x
1024x768
Texture settings = Extra
Anastoperic = max.
Ragdoll = Yes
de rest Normal
[smallimg]http://img512.imageshack.us/img512/3783/naamlooszm7.jpg[/smallimg]
(klikbaar)
Dus ik weet niet wat voor onzin jij zit uit te kramen maar 8800GTS haalt zelfs dikke 90 fps op max vriend :/ waar je ook die bewering weg hebt dikke bull**** oja btw: zoek ff op nvidia naar 8800GT zie je een filmpje van 8800GT ( kan zelf ff niet meer vinden ) en dan zul je zien dat de 8800Ultra SLI niet maar 80-90 fps haalt dan is het een dikke bagger kaart en moet die op crysis maar 20 fps halen :/
Maakt me niet uit of hij gelijk heeft maar ik draai Call of Duty 4 die 2.4ghz vraagt ( EN IK HEB 1.8Ghz wat jullie zeggen ) en ik draai hem op VISTA MET 125 fps STEADY ............ Dus ik weet niet wat ik geloven moet
waar meet jij je fps mee? ik haal de 125 niet eens op medium/high en ik gebruik xpik gebruik fraps is gratis te downloaden.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.