Crysis loopt vast na opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluismaster

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
Berichten
68
hallo,
ik heb net een nieuwe computer gekocht met een GeForce 9600 GT erin en duel core 2,66 ghz
en ik zet crysis erop (allemaal gelukt)
maar zodra ik het spel opstart krijg je eerst dat logo van EA en NVidia enz.

hij laat het menu en dan als alles er staat single player tot stoppen loopt ie vast, je kan nog wel met de cursor bewegen maar niks meer aanklikken...
wat kan ik hieraan doen???:shocked:
 
Je systeem is zeker goed genoeg Crysys te kunnen draaien, zeker niet op High, maar op een wat lagere instelling moet het wel gaan lukken.

Heb je dit probleem ook met andere games?
Is je systeem verder wel helemaal stabiel? Temperaturen zijn in orde? Check dit laatste even met PC Wizard 2008.
Crysis al een keer verwijderd en een herinstallatie uitgevoerd?
 
zijn systeem kan zeker crysis draaien toen hij het deed vanmiddag alles op very high en hij deed het vloeiend:D
en de temperaturen waren zo rond de 25 graden:p
 
zijn systeem kan zeker crysis draaien toen hij het deed vanmiddag alles op very high en hij deed het vloeiend:D
en de temperaturen waren zo rond de 25 graden:p

Ik neem aan dat dit als grap bedoeld is, hou je er verder buiten als je niets zinnigs toe te voegen hebt aan dit topic.
 
ik was vanmiddag bij hem;) zat voor het lcd schermpje met de temperaturen:rolleyes:
en op dit forum ben ik niet om grapjes te maken
 
Laatst bewerkt:
ik was vanmiddag bij hem;) zat voor het lcd schermpje met de temperaturen:rolleyes:
en op dit forum ben ik niet om grapjes te maken

Je vriend zegt dat Crysis het niet doet, dus nogmaals, ga ergens anders topics lopen verzieken maar doe dit niet op Helpmij.nl
Buiten het feit om dat ik niks geloof van die onzin, dat de GPU maar 25 graden werd en dat je met een 9600GT Crysis op Very High hebt gespeeld (welke resolutie, en wat heb je allemaal aan details uitgeschakeld?).
 
sorry hoor ik zal me er buiten houden
GPU weet ik niet hoeveel het was, dat stond er niet op, maar cpu was wel 25 graden
en de resolutie was een boven 800x600 en alles op very high
en nogmaals mijn excuse
 
zijn systeem kan zeker crysis draaien toen hij het deed vanmiddag alles op very high en hij deed het vloeiend:D
en de temperaturen waren zo rond de 25 graden:p

ook al ligt zetten en randwijk maar 3 km uit elkaar.

laat ts zelf zijn topic beantwoorden.


@ts:hoe is met je directx?
 
hou het een beetje rustig aub :confused:
maar gangkill heeft wel gelijk, hij doet het soms maar alles staat op very high en resolutie boven de 1200 x nogwat
maar als je in het hoofdmenu komt loopt ie al vaak vast, enig idee wat dat kan zijn
ik heb hem trouwens ook al gepatcht
 
Hoe duidelijker je bent, hoe sneller dit opgelost kan worden: soms doet Crysis het wel, en soms loopt-ie vast in het hoofdmenu?

sluismaster, heb je de laatste drivers geinstalleerd? En heb je de videokaart overgeclockt?
 
euh nee ik mn videokaart niet overclocked en ik heb mijn pc net een dag dus ik dacht de de nieuwste drivers altijd erop stonden dan...
als ik ze wel moet update wil je dan ff de site geven waar ik dat kan doen? mijn kaart is van ASUS
 
Dan heb je waarschijnlijk juist niet de nieuwste drivers. De nieuwste drivers kun je downloaden vanaf deze pagina. Zelf nog even het juiste besturingssysteem (Operating System in het Engels) selecteren (als dat niet XP, maar bijvoorbeeld Vista is). Dan de drivers downloaden en installeren. Wel eerst de oude drivers die je nu gebruikt verwijderen via Start, Configuratiescherm, Software of via CCleaner bijvoorbeeld.

Verder, kun je antwoord geven op mijn vraag:

Hoe duidelijker je bent, hoe sneller dit opgelost kan worden: soms doet Crysis het wel, en soms loopt-ie vast in het hoofdmenu?
 
dus voordat ik die drivers ga instaleren moet ik eerst via configuratiescherm verwijderen: het bestand NVIDIA drivers, is dit het goede bestand??
 
dus voordat ik die drivers ga instaleren moet ik eerst via configuratiescherm verwijderen: het bestand NVIDIA drivers, is dit het goede bestand??

Ja, dat is het bestand dat je moet verwijderen. Dan opnieuw opstarten, als het goed is ziet alles er dan niet zo scherp en mooi uit, door de lage resolutie die maximaal mogelijk is, en dan installeer je de drivers die je al gedownload hebt, en als die installatie voltooid is dan start je weer je pc opnieuw op en dan check je even in Start, Uitvoeren, dxdiag, OK, tabblad Beeldscherm, kopje Datum (linkerkant) of de nieuwste drivers inderdaad geinstalleerd zijn.
 
heb ik gedaan en het werkt maar als ik singleplayer doe dan crasht die na elk save game en in multiplayer bij het laden van de 2de map:shocked:
 
heb ik gedaan en het werkt maar als ik singleplayer doe dan crasht die na elk save game en in multiplayer bij het laden van de 2de map:shocked:

Gebeurt dit altijd zo, of draait het spel soms wel goed door?

En, werken andere zware games wel goed?
 
Heb je te weinig geheugen. Moet je nu CRYSIS EDITOR GAAN DOEN DAN BLAAS JE JE COMPUTER OP :evil::evil::evil::mad::mad::evil::evil::mad::mad::evil::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan