Crysis loopt vast na opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je te weinig geheugen. Moet je nu CRYSIS EDITOR GAAN DOEN DAN BLAAS JE JE COMPUTER OP :evil::evil::evil::mad::mad::evil::evil::mad::mad::evil::thumb:

hoezo teweinig geheugen???
op de verpakking staat 1 gb ram windows XP en 1,5 gb ram voor Vista en ik heb vista 2 gb ram dus dat is het probleem niet.
mijn processor is ook snel genoeg want crysis heeft 2,2 duel core nodig en ik heb 2,67 ghz
mijn grafische kaart is ook goed dat is een ASUS. geforce 9600GT 512 mb

waar kan dit aan liggen

ps. ik heb mijn dxdiag geupload, kan iemand me nu helpen??
 

Bijlagen

  • DxDiag.txt
    34,4 KB · Weergaven: 10
Als je vista draait heb je een mooie uitgebreide functie erin die aangeeft waar een applicatie op gecrashed is. Ik weet niet precies waar het staat, maar dat zoek ik nog even na. Als het goed is krijg je die melding ook te zien als de game gecrashed is en kun je op details kilikken voor meer info over deze fout. De informatie die daarin staat kan het oplossen van dit probleem een stuk makkelijker maken.

Verder even voor de duidelijkheid, de 9600 GT presteert beter dan de 8800 GT in crysis. Betere optimalisaties geloof ik.
 
hallo help my S.V.P

hallo alemaal my spel Crysis loopt steets vast als ik in het spel gelaaden hep wat kan er aan de hand zij ik hep een xeon kwad core en 4 gb geheugen en een nVidia Gforse 570 1280MB GDDR5 dus geen probleemen tot ik op een bepaalt stuk in de game kwame HELP!!
 
@Trebor1984:Welkom op Helpmij...

Dit topic is ruim 3 jaar oud.Al erg belegen dus.Inbreken in oude topics cq topic van een ander is niet wenselijk.(lees toegestaan)
Je mag zelf een nieuw topic maken in deze sectie

Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan