Crysis minder op ultra high

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer1992

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2009
Berichten
13
Hallo,
ik speel crysis heel makkelijk op high 1024x768
maar als ik op highest zet doet hij een stuk minder:confused: en mijn vraag is waar het probleem ligt

mijn specs:
Intel 2 Quad-Core 2.66 ghz
4gb werkgeheugen
nvidia 9600GSO 768mb

hartelijk bedankt alvast
 
niks tegen de game crysis hoor want ik vind hem ook leuk, maar die game is zo slecht als het gaat om performance van je pc. Zoals ik zie heb je een redelijk goede pc, maar als je hem op very high zet worden de DX10 graphics losgelaten en die zijn nog zwaarder, dus als ik jou was zou ik hem gewoon op high spelen, want het verschil is nou niet noemenswaardig en je pc moet wel overuren maken

suc6:thumb:
 
Het probleem is dat je een behoorlijk zwakke videokaart hebt!
 
ga nou niet alles afkraken, met die videokaart hoor je elk spel gewoon te kunnen draaien, alleen crysis en gta4 zijn de uitzonderingen. Ik weet ook wel dat er veel betere zijn en dat die van mij hem wel op very high draait, maar de 9600 gt is zeker geen slechte kaart.
 
okee dankjewel voor jullie reacties
want ik heb dit pc gister gekocht en met bedoeling dat ik veel games op ultra high kon spelen.
ik zou dan ff voor een ander videokaart kijken..
hebben jullie nog ideen
??
 
ja je hebt zeker genoeg werkgehuegen ik heb ook voor 4 gb gekozen, maar je zou de ATI 4870 kunnen overwegen, rond de 240 euro en wel een stuk sneller, maar ik weet ook niet wat je budget is en hoe graag je crysis op very high wilt spelen. En je moet er natuurlijk niet van uitgaan dat die kaart 2 keer zo snel is.http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_ATI_PCIe/Sapphire/HD4870_TOXIC/-1075097/?

Maar er is echt niks mis met die kaart en je kan er nog zeker 2 jaar mee door.
Ik weet zeker dat je veel andere games ook wel op zn hoogst kunt spelen op een bescheiden resolutie.
 
tanko dankjewel voor je reactie..
maar het is geen GT maar een GSO
ik heb geinformeerd dat GT beter presteert dan een GSO
is dat ook zo ?
 
ja volgens mij wel. maar heb je die pc kant en klaar gekocht?
hoe duur was ie?
 
das wel een redelijk bedrag:p eigenlijk had je voor het kopen van die pc even hier moeten vragen naar goede pc's dan kon je hem zelf samen laten stellen voor hetzelfde bedrag met een beter gpu en alles.
 
En vervelend om te zeggen, maar die HP met die videokaart is niet echt een game-systeem en veel te duur helaas...
 
oohh gs sorry....
ja dan is het gs jullie zijn hier de experts
als jullie mij een tip willen geven dan ga ik ervoor om games op ultra high te kunnen spelen
 
Dat wordt nog een behoorlijke investering, want dan heb je EN een andere videokaart, maar waarschijnlijk OOK een andere voeding nodig.

En dat terwijl je voor zo'n 300,- euro minder dan je nu betaald hebt WEL een prima game-systeem kunt kopen....
 
als je hem gister hebt gekocht is er dan nog een mogelijkheid om hem terug te brengen? dan kunnen we hier voor jou een nieuw gamesysteem samenstellen voor hetzelfde bedrag, maar toch een stuk beter is in het draaien van games
 
ga dan meteen voor een 280 gtx of een 4870x2 als je zoveel geld overhoudt
 
ga dan meteen voor een 280 gtx of een 4870x2 als je zoveel geld overhoudt

Het was maar even een voorbeeldje om le laten zien dat die HP veel te duur is voor wat je krijgt.
Zie je trouwens dat ik toch gelijk had met zwakke videokaart, de 9600GS is echt een kaartje van niks.....
 
ja ik zie het, maar mijn 1e pc die ik kocht was ook een complete miskoop, maar als je, je gewoon een beetje verdiept voordat je iets koopt lukt het vast wel.
 
ja ik zie het, maar mijn 1e pc die ik kocht was ook een complete miskoop, maar als je, je gewoon een beetje verdiept voordat je iets koopt lukt het vast wel.

Ben alleen bang dat dat voor TS nu te laat is.......
Is echt voor het systeem zoals het nu is zo'n 400 euro teveel betaald.
En dan ook nog eens HP.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan