Css + html

Status
Niet open voor verdere reacties.

lee22

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2009
Beste mensen op dit forum,

Ik ben bezig om een website te maken .nu heb ik een template kan en klaar in dreamweaver staan, nu wil ik rechts van de template een menu maken met daarin een link naar de content op de template .. kbdoel daarmee te zegguh dat als je in het menu klinkt van de template rechts dat er tekst komt te staan in de content van de template, hiermee bedoel ik dat er geen nieuwe pagina open word gemaakt met daarin de context van de template.

kortom hoe maak ik dit aan met div's ik ben nogal nieuw in dit soort dinge oftewel "noob"

Groetjes Léon
Multimedia

Ik begrijp toch niet goed wat je bedoeld. Als je een template hebt, kan je erbuiten geen menu maken die verwijst naar je template. Indien je geholpen wilt worden wat meer duidelijke uitleg a.u.b.
Mvg

show /hide dive

okeej . dat is echt top advies maar is het ook mogenlijk wanneer je op zo'n knop drukt dat die plaatjes ook blijven staan?

Probeer even:

HTML:
<DIV ID="linklst" STYLE="position:absolute;left:40;top:100">

<A HREF="" onClick="ShowBlock('id1');return false;"  onMouseOver="ACTIVElist.visibility='hidden'"> link 1 </A>
			<BR>
			<BR>
			 <A HREF="" onClick="ShowBlock('id2'); return false;"  onMouseOver="ACTIVElist.visibility='hidden'"> link 2 </A>
			<BR>
			<BR>	 
			<A HREF="" onClick="ShowBlock('id3'); return false;"  onMouseOver="ACTIVElist.visibility='hidden'"> link 3 </A>
			<BR>
			<BR>
			<A HREF="" onClick="ShowBlock('id4'); return false;"  onMouseOver="ACTIVElist.visibility='hidden'"> link 4 </A>
			<BR>
			<BR>

</DIV>

:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan