CTrl+Alt+Del error

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Berichten
1.089
vanochtend (terwijl ik aan het leveldesignen was met de fps game Fear) verdwenen opeens mn ctl/alt/del tabbladen, (ben even vergeten hoe dat venstertje heet wat je dan krijgt). normaal heb ik erboven tabbladen, maar die zijn nu weg, zie alleen nog de progamma's die open zijn en eronder de 3 knoppen end Task/Switch to/New task.

hoe kan ik deze terug krijgen, had dit ookal eens op mn oude pc lang geleden wat ik oploste door windows xp opnieuw te starten.

leon

mn pc specs, mochten die belangrijk zijn;

dual processor 2.40GHz, 4MB cache
2048 MB ram en een GForce 8800 768 Mb
 
haal het venster te voorschijn.
dubbel klik op het grijze vierkant boven taak.
 
bedankt voor de reactie, helaas kan ik nu even niet kijken, zit net op mn andere pc.

maar ik kan me geen grijs vierkant herinneren boven Taak. Taak en Status zitten in een small blauw onlijnt vierkant, met daaromheen weer een small blauw omlijnt vierkant. normaal gesproken zitten daarboven de tabbladen, maar die ontbreken nu. mocht je bedoelen dat in plaats daarvan een grijs vierkant is gekomen, dan is dat niet het geval.

maar, ik zal toch erboven dubbel klikken en zien wat er gebeurt. mocht t niets uithalen dan schrijf ik weer,

bedankt,
leon
 
dat was inderdaad de oplossing, gewoon even net boven de tabbladen klikken en daar was het volledige venster weer.

vraag opgelost,

leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan