Hallo, ik heb een probleempje met mijn code. Ik ben een ROI calculator aan het programmeren, en ik moet de uitkomsten van de berekeningen in een bepaald formaat te zien krijgen.
Nu heb ik de broncode van een andere ROI calculater gekregen van iemand en heb ik daar een functie van proberen te gebruiken, maar deze functie zet de uitkomsten om in het amerikaanse formaat. Hier is die amerikaanse ROIcalculator:
http://www.efilecabinet.com/roi-calculator.html
Nu zie je dat het formaat daar bijvoorbeeld $1,000.00 is, zoals het in Amerika de gewoonte is. Voor mijn ROIcalculator zou het echter €1.000,00 moeten zijn.
Hier is de code die ik probeer te gebruiken:
Zo staat de code origineel in de amerikaanse ROIcalculator. Ik heb zelf al wat geprobeerd maar ik kom er niet uit. Kan iemand me helpen om deze code te veranderen naar het gewenste resultaat?
Thanks
Nu heb ik de broncode van een andere ROI calculater gekregen van iemand en heb ik daar een functie van proberen te gebruiken, maar deze functie zet de uitkomsten om in het amerikaanse formaat. Hier is die amerikaanse ROIcalculator:
http://www.efilecabinet.com/roi-calculator.html
Nu zie je dat het formaat daar bijvoorbeeld $1,000.00 is, zoals het in Amerika de gewoonte is. Voor mijn ROIcalculator zou het echter €1.000,00 moeten zijn.
Hier is de code die ik probeer te gebruiken:
Code:
function formatCurrency(num,returnFloat) {
num = num.toString().replace(/\$|\,/g,'');
if(isNaN(num)) num = '0.00';
sign = (num == (num = Math.abs(num)));
num = Math.floor(num*100+0.50000000001);
cents = num%100;
num = Math.floor(num/100).toString();
if(cents < 10) cents = '0' + cents;
for (var i = 0; i < Math.floor((num.length-(1+i))/3); i++)
if(!returnFloat) num = num.substring(0,num.length-(4*i+3))+'.'+ num.substring(num.length-(4*i+3));
var currency = (((sign)?'':'-') + num + ',' + cents);
if(returnFloat) return parseFloat(currency);
else return currency;
}
Zo staat de code origineel in de amerikaanse ROIcalculator. Ik heb zelf al wat geprobeerd maar ik kom er niet uit. Kan iemand me helpen om deze code te veranderen naar het gewenste resultaat?
Thanks