cursor scrollt automatisch in documenten naar beneden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben er zelf maar weer eens ingedoken.... ik heb dus een knoppie op mijn toetsenbord en dat heet scrolllock....dat schijnt te zijn om bij het opstarten van internet naar de laatst bezochte pagina te gaan... zegt de handleiding.
Maar na het indrukken van dat ding scrollt hij (nog) niet..... * fingers crossed *. Ik laat het verder op de dag wel weten...

Dat was het ook niet...

Update: Nadat zelfs de muis verwisseld was en er een compleet nieuwe computer aanhing deed ie het ineens zo erg dat er NIETS mee mee te doen was. Waarop Held concludeerde dat het alleen aan het toetsenbord kon liggen. En idd:) ik heb 2 toetsenborden met scrollwieltjes aan de linkerkant. Het toetsenbord dat er nu aanhing was van de computer waar het mee begonnen is. Dus als iemand nog eens zo'n raar probleem heeft? misschien is dit de oorzaak:) Ik heb gelukkig nog garantie dus ik ga terug :D

gescroll

Hoi,
Ik kom net je vraag tegen omdat ik gegoogled heb op exact hetzelfde probleem, ik zag een opmerking over het toetsenbord, deed daarom andere batterijen in mijn draadloos toetsenbord
(trust 3010A) opnieuw geconnect en bij mij is het over. Heb draadloze muis van Logitech misschien problemen met interferentie van frequenties bij legere batterijen (heb ook het ontvangertje van het toetsenbord een beetje verplaatst.
Hoop voor je dat dat het was, ik werd er gestoord van. Groeten, Per

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan