CuteFTP probleem met uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

thefreedomman

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2004
Hallo,
Sinds afgelopen Zaterdag lukt het niet meer om bestanden te uploaden met Cuteftp.Het inloggen gaat prima, maar als ik dan een bestand wil uploaden gebeurt er niets qua vooruitgang.Ik zie wel dat er vebinding is en ook de snelheid zie ik.Alleen het uploaden zelf doet hij niet.Is er iemand bekend met it probleem of heeft het ook sinds afgelopen weekend?

Lijkt mij niet dat dit een centraal probleem is aangezien CuteFTP op je PC geinstalleerd is en geen servers of iets dergelijk gebruikt.

Probeer CuteFTP nog eens te installeren. Mogelijk dat er een bestandje mist of is beschadigd.

CuteFTP op je PC geinstalleerd is en geen servers of iets dergelijk gebruikt.

En waarom gebruik je nou CuteFTP? Precies, om bestanden uit te wisselen tussen je eigen PC en de FTP server. Begrijp overigens wel je bedoeling hoor, maar ik wilde TS niet op het verkeerde spoor zetten. ;)

TS, al geprobeerd eens CuteFTP opnieuw te installeren?

Ik heb cuteftp op mijn gewone pc staan en op mijn acer laptop.Beide geven hetzelfde probleeem, dus er is gen beschadigd bestandje of iets dergelijks

Probeer eens een andere FTP Cliënt, bijvoorbeeld FileZilla. Werkt het dan nog niet zou ik eens de fysieke FTP server na (laten) kijken.

Zet je rechts onderaan de pagina de vraag op ''Opgelost''?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan