Cviewer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry, maar ik vind dat dit toch wel de 'mooiigheid' er vanaf haalt: Knipsel.JPG

Daarna doet-ie ca. 1 minuut over het updaten. En dan krijg ik deze error: Knipsel2.JPG

En het is ook jammer dat-ie de kleur en het lettertype niet opslaat :(
 
Sorry, maar ik vind dat dit toch wel de 'mooiigheid' er vanaf haalt: Bekijk bijlage 126121

Daarna doet-ie ca. 1 minuut over het updaten. En dan krijg ik deze error: Bekijk bijlage 126123

En het is ook jammer dat-ie de kleur en het lettertype niet opslaat :(

Ok, ik zal proberen het te fixen. Ik ga denk ik toch uw aanbevolen programma gebruiken (anti-decompile) omdat die wat ik nu gebruik geen freeware is. En een watermark achterlaat.
 
Goed dat je er werk van maakt.
Ik was namelijk diegene die dat LEESMIJ bestandje op je server heeft geplaatst. :)
 
Heel erg bedankt ervoor :D ik keek 2 keer over het LEESMIJ bestandje heen :( maar toen ik het zag was ik Cviewer helemaal vergeten te beveiligen.
 
Versie 8 is uit download het via de startup van cviewer
 
Excuses voor de vele update's in een korte tijd, maar ik ontdek elke dag iets nieuws in visual basic dat is ondermeer de reden.
Versie 9 is uit (te downloaden via de start up van Cviewer).

Release notes:

1. Weergavenfouten met browsertab gefixt.
2. Achtergrondkleur wordt opgeslagen en geladen bij start-up.
3. ftp server time-out error gefixt.
4. .Net Reactor trial bericht gefixt.
5. Enkele weergavenfouten gefixt.
6. Save knop weggehaalt.
7. Refresh knoppen verbeterd.

Dit is de voorlopige laatste update!
 
Laatst bewerkt:
Hij slaat de lettertypes niet op:rolleyes:, en waar kan ik de startpagina instellen?

Voor de rest is alles OK :p
 
Hij slaat de lettertypes niet op
Dat klopt;) ik kwam erachter toen ik versie 9 al gereleased dat het lettertype niet wordt opgeslagen.
dit komt in de volgende release.

en waar kan ik de startpagina instellen?
Dit ben ik nog aan het maken ^^ voor de volgende release.
 
Bedoelt u dat de gebruiker zelf de startpagina's in een dropdownmenu kan invoeren of dat er al standaard startpagina's zijn gemaakt?
 
Versie 10 is uit:)

Release notes:

1. Gekozen lettertype wordt nu ook opgeslagen.
2. Enkele weergave fouten gefixt.
3. About box veranderd.
4. Zelf instelbare startpagina.


Komende updates:

1. Webbrowser wat geopend kan worden in tabs.
2. (kleine kans) proxy in de browser.

 
Laatst bewerkt:
1. Gekozen lettertype wordt nu ook opgeslagen.

Er komt wel een popupje dat het lettertype is opgeslagen, maar hij slaat hem niet op. :confused:

En hij gaat ook niet naar de startpagina als ik CViewer opstart.

Kun je ook instellen dat-ie de updates i.p.v. naar het bureaublad, naar de programmamap (Application.StartupPath) kopiëert. En dat-ie zichzelf afsluiten en de nieuwe versie opent?
 
Kun je ook instellen dat-ie de updates i.p.v. naar het bureaublad, naar de programmamap (Application.StartupPath) kopiëert. En dat-ie zichzelf afsluiten en de nieuwe versie opent?

Daar ben ik al aan het werken;)

En hij gaat ook niet naar de startpagina als ik CViewer opstart.

Inmiddels gefixt.

Er komt wel een popupje dat het lettertype is opgeslagen, maar hij slaat hem niet op.
Inmiddels gefixt.
 
Laatst bewerkt:
Wat dom van mij, de font slaat hij wel op maar laadt hij niet bij de start-up, nu werkt het wel.
 
Laatst bewerkt:
Misschien is het een idee om een aparte form te maken voor de updater.

Zodat het programma start en dan op de achtergrond de aparte form zoekt voor een update.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan