Hallo, ik heb een vraag en hoop datiemand mij kan helpen
.
Vraag 1 is kan je met deze router 4 vaste kabelverbindingen internetten.
Vraag 2 is kan je ernaast nog een laptop aan verbinden via een smca card.en tevens dan draadloos internetten.
Ik heb deze gisteren gekocht en deze meneer vertelde dat ik ja 4 vaste pc,s kan verbinden ,en een laptop erop aan kan sluiten.Ik heb vandaag hele dag gesleuteld en het lukt mij niet,zal wel aan mij liggen denk ik dan.
Daar ik redelijke ervaring heb met pc,s etc ,wil dit niet lukken.Ik doe de cd erin en quik instalation loopt ie totdat hij verbinding wil maken ,zegt ie dan wan port error go back, ik kies al voor automatisch ip dat raad hij ook aan ,maar dan gaat het al mis.Ook heb ik ingelogd via 192 etc kom ik wel op de site run ik the wizard,maar gaat niet zoals het hoort.kan iemand mij helpen aub thnxxxxxxxxxxx.
Vraag 1 is kan je met deze router 4 vaste kabelverbindingen internetten.
Vraag 2 is kan je ernaast nog een laptop aan verbinden via een smca card.en tevens dan draadloos internetten.
Ik heb deze gisteren gekocht en deze meneer vertelde dat ik ja 4 vaste pc,s kan verbinden ,en een laptop erop aan kan sluiten.Ik heb vandaag hele dag gesleuteld en het lukt mij niet,zal wel aan mij liggen denk ik dan.