d.m.v. een ip; locatie achterhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker72

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2008
Weet niet of het legaal is maar vraag het toch even, is het mogelijk d.m.v. een 'ip adres van buiten af' te kunnen zien waar zich de computer(met dat ip) bevind?

Alvast bedankt! :thumb:

'Het is meer iets wat ik graag wil weten'
En de vraag is, waarom/waarvoor? ;)

@ BaluB:
Slechte site.
Volgens die page woon ik in Huizen.
Beetje erg uit de buurt.
Daar zit alleen mijn provider.
Ik woon ongeveer 1,5 uur rijden verderop. :p

De enige die de koppeling IP -> woonadres kan maken is de provider.

Volgens elke IP-tracer woon ik in Werkendam, ligt erg in de buurt van mijn echte plaats:rolleyes:

Mijn ip is redelijk accuraat :) kilometertje of 2

Over IP traceren in MSN, is heel simpel als je weet dat een bestandsoverdracht niet via de servers van Microsoft gaat maar rechtstreeks naar de andere host

Mijn ip is redelijk accuraat :) kilometertje of 2

Over IP traceren in MSN, is heel simpel als je weet dat een bestandsoverdracht niet via de servers van Microsoft gaat maar rechtstreeks naar de andere host

Maar hoe zie je het ip dan? En nogmaals ik heb er geen slechte bedoelingen mee, het is iets wat ik graag wil weten, of het mogelijk is en zo ja hoe?

Alvast bedankt!:thumb:

Ja het is mogelijk. Aangezien ik niet jou bedoelingen weet (ook al geef je aan dat het geen kwade zijn) treed ik niet verder in detail dan dat ik al gedaan heb

Ok jammer, iemand anders die bereid is om het wel uit te leggen? :rolleyes:

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb er verder geen foute bedoelingen mee. Het is meer iets wat ik graag wil weten. Voor eigen gebruik is het legaal dus;...... :p

Alvast bedankt! :thumb:

Ik heb hier andere info over gekregen.

Topic dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan