d3d9.dll niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pentium 4 256 Mb SGram
meer weet ik niet uit het blote hoofd.
Ik weet niet of ik daar een overzichtje van kan screenen.

Bij account sta ik overigens als beheerder aangegeven met alle bevoegdheden erop en eraan.
Dus dat zit wel goed.

Ik moet trouwens tussen de bedrijven door even wat zaken regelen maar zal geregeld kijken en reageren

Gr
Arie

Laatst bewerkt:
ehh. Merk / typenummer misschien ook bekend?

grtz Guido

Headstart (van Dynabyte) type kan ik niet zo gauw ontdekken.
ik heb hier bewust voor gekozen omdat in het verleden zelden problemen optraden met hardware en programmeren.
ik ben dus geen fan van HP of PBell

Laatst bewerkt:
NIEUW IDEE

Guido

Als ik nu de map i 386 eens vanaf mijn harde schijf naar een CD kopieer en dan DXbuster draai. Zou dat misschien kunnen.
Dan heb je kans dat ik dx er wel vanaf krijg??

Arie

je hoeft dxbuster niet te draaien denk ik.

Als DX8 geinstalleerd staat kun je dx9 hieroverheen zetten. Probleem blijft in de foutmelding zitten.

grtz Guido

Kom ik weer met een raar idee. Als je Service Pack 1 installeert, zou hij dan niet automatisch geinstalleerd worden? (Dus windows updaten?) Weet niet of het ermee te maken heeft, maar niet geschoten is nog steeds altijd mis.:)

LINK VERWIJDERD

hier een tooltje om een en ander te testen volgens de site van Microsoft.

Het kan best eens zijn dat je inderdaad SP1 moet installen, en dat dan het probleem opgelost is.

Het kan sowieso helemaal geen kwaad om SP1 te installen vanwege de vele beveiligingslekken die gevonden zijn in XP.

Laatst bewerkt:
s.h.i.t.

zie ik nu ook, da's wel veel voor een tooltje. Verkeerde link denk ik.... Sorry!!!!!

Hoi Tanja fijn dat je weer meedenkt,

SP1 heb ik hier op een CD ergens staan. Ik zal eens kijken of deze nog vindbaar is.
Wat betreft de taal let ik er altijd (meestal) op dat ik Nederlands neem.
Ik zal jullie berichten eens even één voor één uitpluizen.

Gr.
Arie

Tooltje
met 140 kb/sec heb ik hem er met 10 minuutjes opstaan.
Dus doe ik eventjes

tooltje...

Ik weet niet of je er wat aan hebt hoor! Hij stond vermeld op de site van Microsoft, maar volgens mij werkt hij alleen als je daadwerkelijk DX9 hebt geinstalleerd... Zijn we weer terug bij ons probleem....

speur weer verder.

wie niet waagt.....

Maak wel eerst een herstelpunt aan voordat je hier aan gat beginnen.

Ook in dit topic van MS wordt geadviseerd alle updates opnieuw te installeren. Heb je dit al geprobeerd?

http://www.aida32.hu/download/aida32ee_380.zip

download ook eens adia32 en plaats het log eens. Misschien wordt dan wat duidelijker welke videokaart etc je exact hebt. misschien kunnen we dan weer wat verder.

Guido

Ik heb dat tooltje van 88mb geinstalleerd, maar daar vraagt hijj ook naar service pack en de computer liep vast. Na twee keer opstarten doet ie het weer hetzij stotterend.
Ik ga opnieuw proberen te updaten.
Arie

dan heb je dus best eens kans dat het hele probleem met SP1 te maken zou kunnen hebben.

grtz Guido

Misschien wel, maar bij het updaten loopt hij telkens vast op die logotest.
Wat heb ik gedaan,
Ik ben naar de site gegaan waar ik die link van had neergezet en toen die eerste commando's ingevoerd in CMD.
Eerst crypt uitschakelen deed hij gewoon
Toen op zoek naar catrood2 en die kon hij niet vinden.
daarna weer crypt ingeschakeld en dat deed hij ook weer goed.

Alleen dat stststotterende beeld word ik een beetje panisch van dus even zien of ik daar wat aan kan doen.

Je wou mijn log zien.. dat kan, maar hoe krijg ik dat voor elkaar.

Gr
Arie

stotterend beeld....

hmmzzzz, ik denk dat je dat tooltje dan moet de-installeren, dat kan nooit goed zijn.

Heb je al alle updates geprobeerd op windowsupdate.com?

grtz Guido

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan