Da vinci code--probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

mematii

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2006
ik zit dus vreselijk vast bij et opdracht waarbij je een enzym moet maken, ik heb dus het enzym gemaakt en op et schilderij gegooid, maar wat moet ik daarachter doen???:confused:
als ik met die meisje praat zegt ze dat we nog iets moeten zoeken... maar wat is dat??
Kan iemand me helpen??

je moet het op het doekje doen dat in die ruimte op de dozen ligt.

hackerfrans zei:
je moet het op het doekje doen dat in die ruimte op de dozen ligt.

maar ik kan geen nieuwe enzym aanmaken, ik hed het een keer gemaakt daart met die flessen, en dan had ik het over die schilderij gedaan die rechtopstaat, op het gestel..

en het meisje zegt: ik denk dat we moeten verder zoeken.. dus wa komt er na het vloeistof over het schilderij te doen? is wel lastig achter iets zoeken wat je niet weet wat het is:confused:
mrja dank bij voorbaat;)

Als het goed is, dan herkennen ze wat er op het schilderij staat, en moet je dat weer opzoeken in het museum. In die kamer is verder niets te doen. Tenzij je het "vliegtuig" van da vinci nog niet hebt gepakt.

hackerfrans zei:
Als het goed is, dan herkennen ze wat er op het schilderij staat, en moet je dat weer opzoeken in het museum. In die kamer is verder niets te doen. Tenzij je het "vliegtuig" van da vinci nog niet hebt gepakt.
het vliegtuig?? Heb ik nog nergens tegengekomen.. waar kan ik dees vinden?
maar kheb nog een vraag, als je naar de kamer naast die enzymen gaat,daar op die bureau heb je een laptop, op die laptop staat er een rood stip bij deze kamer en een rode stip bij het uiterste kamer.. Maar die die andere kamer is op slot. Is het de bedoeling dat ik ies vindt om daar binnen te geraken?
En gelieve nog te antwoorden op mijn vorige vraag

uhu ok kben er door, enige wat ik moest doen was de ring in die kleuf steken:D
maar nu ben ik door naar het volgende level en ben ik een raadsel tegengekomen onder het bed van de zuster.. kan iemand mij het antwoord geven

Het moet wel een puzzel blijven :eek: Ga eens op het balkon kijken zou ik zeggen. En anders hier een walkthrough.

hey manne kben weer een eindje opgeschoven, hehe
maar kheb een probleem.. daar waar je olie ingiet en die lampen moet aansteken.
na dat ik dat heb gedaan ga ik dus naar die blokken dat je op de juiste volgorde moet induwen.. ontcijfert is dit--> UERMJASEL, ik druk dus een voor een het woord JERUSALEM in maar het wil maar niet werken, en kheb ook gelet op die volgerde van de E's die met 1 puntje is de eerste.. kan iemand me helpen?

Was de volgorde niet: SERJLAMEU (je kunt eea iig controleren met de chappe telegraaf in de database).

hehe merci dat was het;)
nu ben ik weer wat opgeschoven, maar ik had geen flauw idee op welke plaats ik die beelden moest plaatsen, dus ik heb effe bij walkthrough gespikt maar daar staat-->
davin09.jpg

dus de beginletters van de namen.. maar het probleem is dat ik niet weet welke beeld bij welke naam past.. weet iemand een site waarbij afbeeldingen van de beelden ook weergegeven zijn? of weet iemand ongeveer hoe dat de beelden eruit zien bij de passende naam?.. dank u..

Staat er wel hoor, de letters zijn de beginletter van elk beeld:
Ve = Venus
J = Jupiter
A = Aeneas
V = Vulcanus
C = Cupido
M = Mars

jep da weet ik wel, maar ik weet niet welke beeld er bij welke naam hoort..

Zodra je een beeld selecteert verschijnt de naam erbij als het goed is.

kamer van mona lisa

hey.Ik zit nu pas bij de kamer waar de mona lisa hangt..Maar ik heb echt geen idee meer hoe ik verder moet! Ik kan er et uv licht op de mona lisa schijnen maar echt wijs word ik er niet van..als iemand ff kan helpen zou chill zijn..thnx

Laatst bewerkt:
steeef zei:
hey.Ik zit nu pas bij de kamer waar de mona lisa hangt..Maar ik heb echt geen idee meer hoe ik verder moet! Ik kan er et uv licht op de mona lisa schijnen maar echt wijs word ik er niet van..als iemand ff kan helpen zou chill zijn..thnx
je moet met je muis alle tekens dat te zien zijn met het blacklight afgaan..daarachter zal er een puzzel komen, en die moet je maar ontcijferen;)

uhhm ja bedankt dat is gelukt..Maare heb net op een site gekeken met een walkthrough..En de oplossing die daar staat is met deze niet the maken..Bij die van mij moet ik zowieso al 11 letters meer ontcijferen dan dat er op die site als oplossing staat..of heeft het verschillende oplossingen?

steeef zei:
uhhm ja bedankt dat is gelukt..Maare heb net op een site gekeken met een walkthrough..En de oplossing die daar staat is met deze niet the maken..Bij die van mij moet ik zowieso al 11 letters meer ontcijferen dan dat er op die site als oplossing staat..of heeft het verschillende oplossingen?
neen, je hebt het gewoon in verschillende talen.. is het spel nederlands bij u?

Naja de personen praten engels..Alleen de aangegeven dingen die ik moet doen zijn nederlands..volgens mij moet de oplossing dus gewoon engels zijn en dat was op de site ook..

steeef zei:
Naja de personen praten engels..Alleen de aangegeven dingen die ik moet doen zijn nederlands..volgens mij moet de oplossing dus gewoon engels zijn en dat was op de site ook..
probeer het dan eens de vinden in het nederlands, ik ben vergeten wat er stond..maar het is wel simpel te vinden, succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan