da vinci code (ps2) hulp

• Onderwerp starter Onderwerp starter yoko
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zit ook vast

ja ikz it ook vast, al helemaal op het begin als je moet ontsnappen uit het raam op de wc. Ik doe wat je moet doen, op kruisje klikken en dan op l 1en r 1 maar hij gaat maar niet open,.. wat doe ik fout???:confused:

wat je fout doet is:

ja ikz it ook vast, al helemaal op het begin als je moet ontsnappen uit het raam op de wc. Ik doe wat je moet doen, op kruisje klikken en dan op l 1en r 1 maar hij gaat maar niet open,.. wat doe ik fout???:confused:

Het is heel er gemeen. je moet de heletijd op x drukken en dan TEGELIJK die twee sticks indrukken en die l1 en r 1!;)

ik heb de schilderij scoon gemaakt met soor van spul op de bureau bij die kaart maar ik weet niet hoe ik verder moet p.s. er staat een soort van schoen of een vinger

Dat staat wel in de walkthrough die ik eerder in deze post heb geplaatst. Om kort te zijn: Het is de Nike en daar zul je naar op zoek moeten (in de zaal waar de Mona Lisa hangt naar rechts)

Dat staat wel in de walkthrough die ik eerder in deze post heb geplaatst. Om kort te zijn: Het is de Nike en daar zul je naar op zoek moeten (in de zaal waar de Mona Lisa hangt naar rechts)

ik had hem al maar nu kan ik die afgesloten rooster (die naar de crypte leidt)niet open krijgen weet iemand hoe dat moet ??

ALVAST BEDANKT!

help

Hey,

ik zit met een probleemke, kem gistre uren bezg gzeten, maar ik kan het niet vinden. ik zit nu bij die ridder, en die ridder wijst naar dat schilderij, maar ik weet niet wat ik verder moet doen, ik geraak niet in die kamer ernaast... kan je mij aub helpen?

Hey,

ik zit met een probleemke, kem gistre uren bezg gzeten, maar ik kan het niet vinden. ik zit nu bij die ridder, en die ridder wijst naar dat schilderij, maar ik weet niet wat ik verder moet doen, ik geraak niet in die kamer ernaast... kan je mij aub helpen?

De ridder wijst naar de kaart aan de muur. Ga naar de kaart en gebruik de UV-lamp. Er verschijnt een cirkeltje. Die ruimte die daarmee wordt aangegeven is te bereiken via het luchtrooster in de ruimte waar je bent.

ik heb ook een vraagje..

ik heb een serum gemaakt van die 3 enzymen.. dat heb ik in combinatie met het doekje wat daar lag.. maar welk schilderij moet ik daarmee schoonmaken dan?? :S

Laatst bewerkt:
pentagram

ik zit vast bij het pentagram in het landhuis Normandie(pentagram onder het standbeeld in de tuin) Kan iemand mij helpe want kzit er al uren aaan bezig mr ik kan de combinatie me de fakkel ni vinde.

[kun je me ook helpen ik vind het code bij mona lisa ook niet please???????:confused:

weet iemand de code bij mona lisa ik kan er goed gebruik van maken ik WORD GEEK
:evil:

Verlicht alle letters met de lamp en de puzzel start. Vervang de tekens door letters om de oplossing te krijgen. Als je dit niet zelf uit wil vinden moet je even lezen wat de precieze tekst is in de link die ik eerder heb geplaatst.

ik zit vast bij dat vuur pentagram spr moeilijk ken iemand mij mischien helpen??????:o:o:o:o

[je moet die U.V lamp op de mona lisa richten..... alle tekentjes laten verschijnen en alles in normaal NL vertalen. er hoort te staan: da vinci vereeuwigde ingewijden op zijn doeken tussen bacchus en uriel moet men zoeken... gesnopen?:p
veel succes:thumb:

Laatst bewerkt:
als je de U.V lamp hebt ga naar de mona lisa gebruik je lampie laat alle tekentjes verschijen er hoort te staan( in het NL) : da vinci vereeuwigde ingewijden op zijn doeken tussen bacchus en uriel moet men zoeken

veel succes:thumb:

Laatst bewerkt:
ik zit vast op die chateu best wel moeilijk,,,,...

ik zit vast in die bigga land huis ik heb alles maar 1 ding snap ik niet :( die ku* franse lelies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan