DAEMON tools vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

cloggy123

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2004
Ik heb een programma gedownload wat bestaat uit o.a. 3 bin bestanden. Ik ben nog een redelijke digibeet dus daarom is mijn vraag de volgende. Als ik 1 bin bestand heb dan deed ik altijd in daemon tools device-> mount image etc. Maar nu heb ik drie van die bestanden. Als ik het eerste bin bestand "mount" dan vraagt ie als ik de setup van het programma run om "insert disc 2", maar daar heb ik dus alleen een bin bestand van. Hoe los ik dit op? Alvast bedankt!:confused: :thumb:

Klik rechts op het deamon tool icoontje in je taakbalk en kies dan voor virtual cd/dvd-rom en daarna set number of devices en stel deze in op 3

Maar als ik de setup run van het programma zegt ie dat ik disk 2 moet inserten maar dan moet ik dus uit het setup programma om device 2 te selecteren en dan moet ik dus de installatie onderbreken. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.:confused:

Ik snap wat je bedoelt....

Heb je al eens geprobeerd om cd2 ook alvast te mounten? of als om cd2 gevraagt wordt cd1 te unmounten en cd1 te mounten?

Als je goed begrijp betekent dat ook dat ik de installatie moet afbreken.
:confused:

Meestal als je iets echt van cd installeert en er zijn meer cd's dan haal je toch ook de cd eruit en doe je er een ander in? (als je begrijpt wat ik bedoel) Dus je kunt gewoon als er om een andere cd wordt gevraagd de bin file unmounten en dan de andere mounten. En je hoeft er niet uit, je kunt met de toetscombinatie alt-tab overschakelen naar een ander programma/map

Nou dat is toevallig, want toen ik dat net wilde gaan proberen, kwam ik erachter dat als je alledrie de bestanden mount dat hij automatisch door gaat met de installatie van cd2 en cd3. Dus hij werkt. Maar thx anyway!:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan