Daemon

Status
Niet open voor verdere reacties.
probeer het eens in veilige modus(tijdens opstarten herhaaldelijk op de f8 drukken)
alles wat je vind van daemon, verwijderen.
ook de prullenbak legen.
dan opnieuw opstarten, ff voor de zekerheid nog
ccleaner runnen.

aaarrggg nu komt er weer some driver has invalid names blabla you make sure you have removed all same names bla...

kan ik niets anders proberen? :confused:

BART90 zei:
aaarrggg nu komt er weer some driver has invalid names blabla you make sure you have removed all same names bla...

kan ik niets anders proberen? :confused:

Zoek ook eens naar drivers in apparaatbeheer, vervolgens verborgen apparaten weergeven aanvinken en zoeken naar spdt bij apparaten die niet plug en play zijn en deze installatie ongedaan maken.

Ook bij de scsi/raid staan misschien nog drivers die gedeinstalleerd moeten worden, degene van daemontools 3.47.

En uiteraard zoeken in het register onder die driver naam, meestal moet je er ook de rechten er van over nemen om deze te mogen verwijderen.

Laatst bewerkt:
Lange Pier zei:
Zoek ook eens naar drivers in apparaatbeheer, vervolgens verborgen apparaten weergeven aanvinken en zoeken naar spdt bij apparaten die niet plug en play zijn en deze installatie ongedaan maken.

Ook bij de scsi/raid staan misschien nog drivers die gedeinstalleerd moeten worden, degene van daemontools 3.47.

En uiteraard zoeken in het register onder die driver naam, meestal moet je er ook de rechten er van over nemen om deze te mogen verweideren.

ik ben nu bij apparaatbeheer en dan stuurptogamma´s die niet plug en play-compatibel zijn, maar ik kan nix aanvinken ofzo. En dat spdt is dat een bestand die daarbij moet staan? die staat er niet.

en van dat scsi/raid zie ik nergens en daemontools heb ik al 10x opgezocht met zoekmachine en tienx verwijderd en 10x de computer opnieuw opgestart, maar hij staat er nog steeds..

als ik bij de zoekmachine kijk op scsi komt er een hele lange lijst +/- 30 bestanden, moet ik die allemaal verwijderen ofniet?

BART90 zei:
als ik bij de zoekmachine kijk op scsi komt er een hele lange lijst +/- 30 bestanden, moet ik die allemaal verwijderen ofniet?

Als je geen raid of sata hebt, ja dan kun je ze allemaal verwijderen, indien wel zul je goed moeten kijken welke je niet nodig hebt voor je systeem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan