DAP en zonder DAP

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Krijg nou wat. Downloaden met Download Accelarator Plus 7.2 gaat de helft en nog meer langzamer dan met de windows regular download. Die laatste gaat vaak boven de 1 meg uit daar waar DAP niet verder dan 500 Kb komt....Daar gaat je goeie geld..
 
Geplaatst door egkok
Krijg nou wat. Downloaden met Download Accelarator Plus 7.2 gaat de helft en nog meer langzamer dan met de windows regular download. Die laatste gaat vaak boven de 1 meg uit daar waar DAP niet verder dan 500 Kb komt....Daar gaat je goeie geld..

Tja:D

Ik probeer het al jaren duidelijk te maken: programma's die beloven de computer sneller te laten downloaden dan de internetverbinding eigenlijk toelaat, "ramboosters" die beloven dat je computer meer geheugen kan gebruiken dan er eigenlijk aan geheugen in zit, registrycleaners die beloven dat na hún opschoonbeurt je pc ineens drie maal zo snel zal draaien - HET IS ALLEMAAL NONSENS. Natuurlijk, veel mensen die de betreffende programma's gebruiken geloven dat het echt werkt - deels omdat ze graag wíllen geloven hun goede geld niet verspild te hebben, deels vanwege een soort placebo-effect. En ik hoef jou, de huisarts, waarschijnlijk niet uit te leggen wat het placebo-effect inhoudt...
 
Maar verlangzamen ipv versnellen is ook nog eens andere koek...terwijl DAP toch redelijk gerenomeerd is...ik vond het wel verbazingwekkend...
 
Geplaatst door egkok
Maar verlangzamen ipv versnellen is ook nog eens andere koek...terwijl DAP toch redelijk gerenomeerd is...ik vond het wel verbazingwekkend...

Nou, "gerenommeerd"... DAP heeft jarenlang de reputatie gehad naast Kazaa één van de voornaamste verspreiders van spyware te zijn. De laatste jaren hebben ze hun leven gebeterd en is/bevat DAP geen spyware meer, maar voor mij is dat nog niet direct reden erg positief over deze software en haar makers te gaan denken...
 
DAP gekocht bevat geen spyware niet gekocht wel je kreeg er vroeger gratis Gator!! bij....
 
Geplaatst door egkok
DAP gekocht bevat geen spyware niet gekocht wel je kreeg er vroeger gratis Gator!! bij....

Ik had het ook over "vroeger"...:)
De gratis DAP die je een paar jaar geleden kon downloaden installeerde bijna net zo veel spyware op je pc als Kazaa, echt rampzalig gewoon. Geloof me, ook toen al moest ik altijd bij kennissen opdraven om de rotzooi op te ruimen.
Nu is dat dus niet zo erg meer met DAP, maar op mijn pc zal nooit ofte nimmer software geïnstalleerd worden van enig bedrijf dat zich met Gator inlaat of zich ooit met Gator heeft ingelaten. Agressieve marketingtechnieken zijn een teken van onbetrouwbaarheid, in mijn ogen. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan