Dark Messiah of Might and Magic

Status
Niet open voor verdere reacties.

knool

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2008
Hallo Helpmij.nl,

Ik heb vandaag een goeie review gelezen van Dark Messiah of Might an Magic (RPG)

Word dit spel veel online gespeelt?

:thumb:

Sander

re

ik denk niet dat helpmij daar voor bedoelt is voor zulke vragen ga naar game forum's :thumb:

nou, ik vind dat je deze vraag hier rustig kunt stellen. dit is de overige vragen Spellen forum, en, dit is nu typisch een vraag voor hier. dus, no problem.

tja, kan je helaas niet antwoorden in die zin dat, ik heb de game enkel in sp mode gespeelt (was inderdaad een crack).
en de game is alweer wat jaartjes oud, dus of er nog veel mensen zijn die t spelen, dan valt misschien te betwijfelen. heb wel veel gelezen dat mensen teleurgesteld waren in de mp belevenis, want t schijnt dat je in mp mode niet je spells, (of hoe heten die dingen, die toverkunsten zeg maar, bevriezen, vuurballen etc.) dat je die enkel in sp mode kan gebruiken. en dat on line enkel zwaardvechten etc is, dus enkel met normale wapens.\
persoonlijk vond ik die juist veel leuker als al die spells, hou daar niet zo van. maar mocht jij die nu dus ook juist t leukste vinden, dan kom je ook teleurgesteld uit.

misschien zijn er mensen die nog mp spelen nu??

leon

ik speel het offline vaak maar online is helemaal niemand online :(:(

dat kan jammer zijn maar is wel begrijpelijk, de game is al wat jaartjes oud en met het huidige aantal nieuwe goeie games dat jaarlijks verschijnt is het wel logisch dat de gemiddelde goeie game een levensvatbaarheid heeft van 2+ jaar wat mp gaming betreft, daarna raken servers onderbezet of zelfs leeg.

mh, had dit veel makkelijker kunnen zeggen maar raakte verstrikt in mn eigenwoordkeuze hier naargelang mn antwoord vorderde, haha

leon

het is de beste rpg die ik ooit heb gespeeld dus hij is nog steeds de moeite waard en het kost je niet een rib uit je lijf (7euro ofzo bij freerecordshop) dus als ik jouw was zal ik hem kopen :thumb::eek::thumb::eek::thumb::eek::eek::thumb::eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan