DATA DVD Beveiligen tegen kopieëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senseye

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Hallo allemaal, het is een tijdje geleden dat ik hier ben geweest maar ik heb een dringend probleem.

Mij werd de volgende opdracht in handen gedrukt:
Een DVD met 120 foto's beveiligen tegen (makkelijk) kopieëren, nu dacht ik; eitje!

Niet dus, heb alles wat ik op internet kon vinden geprobeerd (TzCopyprotection, CDShield, AxCrypt) maar met geen enkel programma is het gelukt.

Hopelijk is hier iemand die mij kan vertellen hoe ik een DVD maak die niet makkelijk (voor een onervaren computer gebruiker) te kopieëren is, want dat moet toch wel mogelijk zijn? :D

En als dat gelukt is kan men de foto openen en opslaan. Het lijkt me dus weinig nut hebben. Iemand die echt alle foto's zelf op z'n PC wil hebben doet dat zonder problemen, zelfs als er een goed werkende kopieerbeveiliging op die DVD zou zitten. Dat weten ook de meeste onervaren gebruikers wel.

Laatst bewerkt:
Ook niet helemaal safe, maar wel iets in de richting. Om maar ff een voorbeeld te geven.

Beveiligen tegen kopiëren misschien met een watermerk, of nóg beter, helemaal niet branden.
Anders de foto's branden als VideoCD, dan zijn (volgens mij althans) de losse foto's beveiligd tegen individueel kopiëren,
of een combinatie van beiden, watermerk over gehele foto ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan