Ik heb een database in access 2010 FE en BE met 6 gebruikers. Deze staan op het netwerk.
Ik heb diverse formulieren gemaakt op basis van query's die gegevens uit een of meerdere tabellen halen.
Eén gebruiker heeft steeds problemen met opslaan van de data.
Specifiek in één formulier (gegevens van query gemaakt uit 3 tabellen) met memovelden volgt bij haar na invoeren regelmatig #verwijderd in de record en zijn de data niet opgeslagen.
In een ander formulier staat bij haar soms alleen ####, ook daar krijg ik geen grip op, het niet als ik probeer in te voeren en test.(op mijn pc en met mijn profiel)
Ik kan het niet reconstrueren, want zelf heb ik dat niet.
Tot nu toe heb ik het volgende geprobeerd:
Haar profiel is op het netwerk vernieuwd,
FE en BE in dezelfde map op het netwerk gezet
Ze heeft op de pc vanhaar buurman gewerkt
De query’s en relaties nagekeken, (die zou ik nog een keer helemaal opnieuw kunnen maken.)
Me.refresh op recordnivieau toegevoegd in het formulier
Na al deze acties krijgt ze weer na invoeren #verwijderd en als ik het op mijn pc en op probeer gebeurt het niet.
Heeft iemand een idee?Ligt het aan de memovelden?Netwerk?
Ik heb diverse formulieren gemaakt op basis van query's die gegevens uit een of meerdere tabellen halen.
Eén gebruiker heeft steeds problemen met opslaan van de data.
Specifiek in één formulier (gegevens van query gemaakt uit 3 tabellen) met memovelden volgt bij haar na invoeren regelmatig #verwijderd in de record en zijn de data niet opgeslagen.
In een ander formulier staat bij haar soms alleen ####, ook daar krijg ik geen grip op, het niet als ik probeer in te voeren en test.(op mijn pc en met mijn profiel)
Ik kan het niet reconstrueren, want zelf heb ik dat niet.
Tot nu toe heb ik het volgende geprobeerd:
Haar profiel is op het netwerk vernieuwd,
FE en BE in dezelfde map op het netwerk gezet
Ze heeft op de pc vanhaar buurman gewerkt
De query’s en relaties nagekeken, (die zou ik nog een keer helemaal opnieuw kunnen maken.)
Me.refresh op recordnivieau toegevoegd in het formulier
Na al deze acties krijgt ze weer na invoeren #verwijderd en als ik het op mijn pc en op probeer gebeurt het niet.
Heeft iemand een idee?Ligt het aan de memovelden?Netwerk?