FataMorgana
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 jan 2004
Op advies van een topic ergens in dit forum dat je Infrarecorder heel goed kunt gebruiken als freeware software, waarmee je vrijwel alles kunt branden, heb ik een aantal CD's gebrand. Helaas kon ik ze allemaal weggooien.
Daarom plaats ik mijn probleem nu even hier voordat ik verder ga CD's verpesten.
Doel: data MP3 CD's voor in de auto.
De autoradio kan die aan en speelt oude data-CD's (een jaar of 10 geleden gebrand met Nero) prima.
Wat doe ik:
Met Infrarecorder de keuze Datadisc.
De instellingen had ik verder niet gewijzigd omdat ik niet precies begrijp wat die inhouden.
Zo staat:
Bestandstype: ISO9660 (standaard)
ISO: Niveau 3
Modus: Mode 1
en alle vinkjes ook standaard
Burn compilation:
methode Session-at-once
Moet ik iets wijzigen in de instellingen om de datadisc goed te branden?
Tot nu brandt hij namelijk wel maar loopt ergens op een fout en kan daarna de CD niet meer gebruiken. Er staat dan niets op behalve de 'koppelingen' naar de bestanden in de datamap die ik probeer te branden.
Ik overweeg ergens weer Nero "op te zoeken" (want jaren niet gebruikt) maar volgens mij moet het hiermee ook kunnen, ik weet alleen niet hoe.
Voorheen gebruikte ik SD-cards voor in de auto maar op een of andere manier is het lezen daarvan stuk want krijg een error.
Daarom de CD's die ik deze week moet branden voor we met vakantie gaan...
Hoop dat iemand begrijpt wat ik allemaal bedoel.
Daarom plaats ik mijn probleem nu even hier voordat ik verder ga CD's verpesten.
Doel: data MP3 CD's voor in de auto.
De autoradio kan die aan en speelt oude data-CD's (een jaar of 10 geleden gebrand met Nero) prima.
Wat doe ik:
Met Infrarecorder de keuze Datadisc.
De instellingen had ik verder niet gewijzigd omdat ik niet precies begrijp wat die inhouden.
Zo staat:
Bestandstype: ISO9660 (standaard)
ISO: Niveau 3
Modus: Mode 1
en alle vinkjes ook standaard
Burn compilation:
methode Session-at-once
Moet ik iets wijzigen in de instellingen om de datadisc goed te branden?
Tot nu brandt hij namelijk wel maar loopt ergens op een fout en kan daarna de CD niet meer gebruiken. Er staat dan niets op behalve de 'koppelingen' naar de bestanden in de datamap die ik probeer te branden.
Ik overweeg ergens weer Nero "op te zoeken" (want jaren niet gebruikt) maar volgens mij moet het hiermee ook kunnen, ik weet alleen niet hoe.
Voorheen gebruikte ik SD-cards voor in de auto maar op een of andere manier is het lezen daarvan stuk want krijg een error.
Daarom de CD's die ik deze week moet branden voor we met vakantie gaan...

Hoop dat iemand begrijpt wat ik allemaal bedoel.