Goed ik ben nu al weer een tijdje verder en ik ben zeer dankbaar voor vorige hulp die ik ontvangen (Dank daarvoor
)
Maar nu zit ik alweer met een volgend probleem:
Hierin krijg ik dit te zien:
Array ( [0] => 18328 [Leerling_nummer] => 18328 [1] => Joost [Naam] => Joost [2] => Meulenkamp [Achternaam] => Meulenkamp [3] => Poepstraat [Adres] => Poepstraat [4] => 666 [Huisnummer] => 666 [5] => 3424TY [Postcode] => 3424TY [6] => IJsselstein [Woonplaats] => IJsselstein [7] => 2147483647 [Tel_nummer] => 2147483647 ) [Woonplaats]
(Dit was als voorbeeld gebruikt ;P)
Dat wil ik niet. Wat ik wil is dat alles netjes zou worden geplaatst op regels achter elkaar:
Leerlingnummer:
Naam, Achternaam:
etc.
Is dat uberhaupt mogelijk?

Maar nu zit ik alweer met een volgend probleem:
PHP:
<?php
$Zoeken = $_POST["Zoeken"];
if (empty($Zoeken))
{
$opmerking = "<br> U bent vergeten om de zoekopdracht in te vullen!";
echo($opmerking);
}
else
{
$mysql = mysql_connect("localhost","***","***") or die (mysql_error());
mysql_select_db(leerling_7lvs) or die ("Could not select database because ".mysql_error());
$appeltaart = mysql_query("SELECT * FROM Leerlingdata WHERE Naam = '$Zoeken'") or die (mysql_error());
print_r(mysql_fetch_array($appeltaart));
mysql_close($mysql) or die ("Het verbreken van de verbinding is mislukt");}
?>
Hierin krijg ik dit te zien:
Array ( [0] => 18328 [Leerling_nummer] => 18328 [1] => Joost [Naam] => Joost [2] => Meulenkamp [Achternaam] => Meulenkamp [3] => Poepstraat [Adres] => Poepstraat [4] => 666 [Huisnummer] => 666 [5] => 3424TY [Postcode] => 3424TY [6] => IJsselstein [Woonplaats] => IJsselstein [7] => 2147483647 [Tel_nummer] => 2147483647 ) [Woonplaats]
(Dit was als voorbeeld gebruikt ;P)
Dat wil ik niet. Wat ik wil is dat alles netjes zou worden geplaatst op regels achter elkaar:
Leerlingnummer:
Naam, Achternaam:
etc.
Is dat uberhaupt mogelijk?
Laatst bewerkt: