Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo,
wat bedoel je precies met defect?
grtz
Als je hem de aan de voeding aankoppelt reageert hij dan nog of zie je hem gewoon niet meer in de bios of verkenner?
Er is een mogelijkheid om data te recoveren mar dan moet ie tenminste herkent worden in je schijfbeheer
Als je hem de aan de voeding aankoppelt reageert hij dan nog of zie je hem gewoon niet meer in de bios of verkenner?
Ik zie hem wel in de bios,maar niet in verkenner
Er is een mogelijkheid om data te recoveren mar dan moet ie tenminste herkent worden in je schijfbeheer
Hoi !
Data zijn ten allen tijde van een gesneuvelde HDD terug te halen !
Alleen: tegen welke prijs ?
Voor 1500 euri's of iets in die richting kom je 'n heel eind.....
Een andere mogelijkheid: jeg de HDD in een plasotic zak een nacht in de vriezer.
Daarna opnieuw aansluiten....misschien heb je geluk.
Die diagnose van: printplaat stuk (???) op afstand zou ik maar met 'n korreltje zout nemen,, dat slaat nergens op.
Greetz,
Harry.
ik probeer de vriezer methode misschien wel,heb ook wel eens ergens gelezen om hem in te spuiten met kontakt spray of er een tik op te geven?Hoi !
Data zijn ten allen tijde van een gesneuvelde HDD terug te halen !
Alleen: tegen welke prijs ?
Voor 1500 euri's of iets in die richting kom je 'n heel eind.....
Een andere mogelijkheid: jeg de HDD in een plasotic zak een nacht in de vriezer.
Daarna opnieuw aansluiten....misschien heb je geluk.
Die diagnose van: printplaat stuk (???) op afstand zou ik maar met 'n korreltje zout nemen,, dat slaat nergens op.
Greetz,
Harry.
Hallo,
zichtbaar in bios maar niet in verkenner?Da's goed nieuws!!
Dan kan je via schijfbeheer hem initialiseren en eventueel formateren,dan met een recover programma alle bestanden terughalen.
En zeker GEEN tik opgeven,nergens goed voor.
Succes:thumb:
bij initialiseren en formateren wis ik toch alle data?Hallo,
zichtbaar in bios maar niet in verkenner?Da's goed nieuws!!
Dan kan je via schijfbeheer hem initialiseren en eventueel formateren,dan met een recover programma alle bestanden terughalen.
En zeker GEEN tik opgeven,nergens goed voor.
Succes:thumb:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.