database maken, hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Database maken

Hallo, Ik moet ook een database maken maar zou mijn god niet weten hoe. Het zou erg fijn zijn als iemand mij hier een handje mee zou willen helpen. Ik ben namelijk een echte beginner en heb Acces tot mijn beschikking. Ik wil een database met mijn cds maken. Nu heb ik een beetje een voorbeeld nodig om goed te beginnen. Uiteindelijk wil ik een basistabel met ongeveer 25 records en minimaal 4 tabellen hebben.
Zou iemand mij kunnen helpen en een database kunnen sturen?
Mvg
Tuur

Laatst bewerkt:
Database cds

Hallo, Ik moet ook een database maken voor school maar zou mijn god niet weten hoe. Het zou erg fijn zijn als iemand mij hier een handje mee zou willen helpen. Heeft er iemand toevallig thuis een database over cd's gemaakt in access? Die zou ik graag willen ontvangen. Ik ben namelijk een echte beginner en heb Acces tot mijn beschikking. Ik wil een database met mijn cds maken. Uiteindelijk wil ik een basistabel met ongeveer 25 records en minimaal 4 tabellen hebben.
Zou iemand mij kunnen helpen en een database kunnen sturen?
Mvg
Tuur

Op 16/04/2007 heb ik je toch een voorbeeld gestuurd, bekijk het en pas aan.

database

Op 16/04/2007 heb ik je toch een voorbeeld gestuurd, bekijk het en pas aan.

Hmmm, volgens mij heb ik toen wel iets gekregen, alleen wist niet precies wat ik er mee moest. Zou U hem nog een keer willen sturen? Is het gewoon een gehele database waar ik alleen de gegevens in moet veranderen?

Alvast bedankt!

P.s. Als U het niet naar mijn hotmail gestuurd krijgt, kan het ook naar mijn gmail: stylo.bilo@gmail.com

Mvg

Tuur

Hmmm, volgens mij heb ik toen wel iets gekregen, alleen wist niet precies wat ik er mee moest. Zou U hem nog een keer willen sturen? Is het gewoon een gehele database waar ik alleen de gegevens in moet veranderen?

Ja kijk, dat was een voorbeeld database in Access. Wat je moest doen, was uitgelegd in de mail. Als jij de moeite niet doet om het te bekijken en zomaar weg gooit, sorry, dan kan ik er ook niets aan verhelpen. Vermits het een school opdracht gaat, zal je nu zelf een beetje meer moeite moeten doen.

Ja kijk, dat was een voorbeeld database in Access. Wat je moest doen, was uitgelegd in de mail. Als jij de moeite niet doet om het te bekijken en zomaar weg gooit, sorry, dan kan ik er ook niets aan verhelpen. Vermits het een school opdracht gaat, zal je nu zelf een beetje meer moeite moeten doen.

Sorry, maar het is niet dat ik het zomaar weg heb gegooid. Ik heb het wel gehad, alleen heb er niet veer van gesnapt. Ik heb het doorgelezen maar nadat ik het heb doorgelezen was het me niet veel duidelijker geworden en heb het vervolgens verwijderd. U moet niet denken dat ik er geen moeite voor heb gedaan. Alsnog bedankt voor je hulp! Ik zou graag willen dat je het nog een keer zou willen sturen, dan kan ik het nader bekijken.

Met vriendelijke groeten,

Tuur

Zal het straks naar je toesturen, moet nu even weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan