Database

Status
Niet open voor verdere reacties.

Demmit

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2008
hallo,

Ik probeer iemand te helpen met zijn website,
hij wil namelijk een filmpje wat hij daar op heeft staan een pauze knop en een tijdlijn geven (zoiets als op youtube dat je kan zoeken naar een bepaald moment in het filmpje)
maar als ik naar de index.php kijk van de pagina met het filmpje is die helemaal leeg.

Daarom denk ik dat veel van de code in een mysql database staat.

weet iemand een progje waar mee je op afstand op zo'n database kan komen?

MVG
Demmit

phpmy admin. Daarmee kan je in de mysql komen, maar ik denk niet dat je daar moet zoeken. In de mysql staan meestal geen codes maar alleen gegevens. Je kan een poging wagen maar ik acht de kans klein op succes.

Navicat, bijvoorbeeld, is daar over het algemeen beter voor geschikt.

als ik naar de index.php kijk van de pagina met het filmpje is die helemaal leeg.
Dat kan niet, een browser laat niets zien als een bestand leeg is.

Wat betreft je andere opmerkingen: meestal is het óf een mediaplayer/quicktime element dat op de pagina staat óf een flash video/silverlight video element. Of je daarin vooruit kunt spoelen (ie: op een willekeurige plaats kunt klikken) hangt af van de speler èn de server.

Helaas is het nog niet gelukt en heb ik ook niet zo veel in die database gevonden...

Wat me opvalt is dat als ik op verschillende tabs klik op de website kom ik niet (zoals bij helpmij.nl) in www.helpmij.nl/forum.php . Maar dan staat er bv: www.helpmij.nl/?cid=359

Weet iemand misschien waar die cid=359 naar verwijst?

Dat is een GET variabele, dat betekend dat de index.php een stukje code heeft die verwijst naar $_GET['cid'] en die daarmee iets doet, zoals bijv. een filmpje ophalen ergens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan