[Datalimiet] Telfort

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan moet ik weer betalen en duurt het zolang, ik dacht misschien weet iemand het.
Ja 25 MBit =)

Nee gewoon normaal.
Aangezien mijn snelheid van 1.3 MB per seconde downloaden naar 400 KB per seconde is gezakt.

flurp4 zei:
Ik heb de volgende vraag gesteld aan Telfort,

Ik heb nu een abonnement bij XS4ALL en denk er over om over te stappen naar Telfort.
Ik twijfel om over te stappen omdat ik per maand ongeveer 900 Gb download en Telfort een fair use policy hanteert. Kom ik met deze hoeveelheid bij Telfort in de problemen met de fup?

Als antwoord kreeg ik:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw webformulier van 21-11-2007 met ticketnummer 784903. Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.

Voor Telfort is het voornamelijk van belang dat geen enkele gebruiker het netwerk dermate zwaar belast dat andere klanten daar hinder van ondervinden. Met de door u opgegeven hoeveelheden dataverkeer zal de Fair Use Policy zeker in werking gesteld worden, deze grens ligt rond de 350 Gb.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Telfort klantenservice internet
Josquin Wolfkamp

Telfort hanteert dus een datalimiet van ongeveer 350 Gb. Gauw mijn Telfort-aanmelding annuleren en weer terug naar XS4ALL. Dure club, maar dit soort onduidelijk gezeik over fup's en onduidelijke datalimieten heb je niet bij XS4ALL.

Heb je hier wat aan?

Als ik dat topic (niet op Helpmij.nl) nog verder lees, blijkt dat de persoon die de mail gestuurd heeft 900GB per maand 'verbruikt' dus ik neem aan dat dit per maand is.

Oke ik weet genoeg, zoveel heb ik niet gedownload / geüpload.
Zal wel eventjes bellen waarom ik zo langzaam download, enige computer die aan staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan