Davilex Business Box 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

NumoQuest

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2014
Beste leden,

Ik heb tot nu toe heel erg veel plezier gehad van mijn Davilex Business Box 2000. Na verhuizing en aanschaf van een nwe pc kwam ik er plots achter dat het overzetten van de software naar de nwe pc opleverde dat Davilex dit niet leuk vind en ik dus die box niet meer weet te vinden. In andere woorden..... Help? Ik kan niets meer met de databas van de verenigingen.
Heeft iemand nog een kopie liggen ergens?

Many, many many Thanks.

:cool:

Bedoel je dat je Davilex niet meer geinstalleerd krijgt op je nieuwe pc of......?
Ben je de installatie CD kwijt?

Vertel eens welke stappen je precies hebt ondernomen om het over te zetten.
Heb je je oude pc nog?

Groeten Marcel

Ik heb de gehele software inclusief de regkeys over gezet maar ik krijg gewoon heel veel dll foutmeldingen terwijl ik alle dll's als IT er in de root van het programma heb gezet. De PC waar ik de software van over heb gezet is helaas al in gebruik door mijn neefje die de boel al heeft geformatteerd. De box met cd's zullen ongetwijfeld ergens zijn maar voor mij jammerlijk onvindbaar vandaar deze stap. Ik heb Davilex gebeld met de vraag om steun, dat doen ze natuurlijk graag als je een abonnementje bij hen af neemt maar met de business box doen ze al lange tijd helemaal niets meer. (begrijpelijk maar jammer.) Iemand verwees mij naar dit forum dat misschien nog iemand een business box in bezit heeft.

Saillant detail, enkele weken geleden kwam ik op een markt een suite tegen op een tafel. Had hem moeten meenemen maar goed. Er zit niets anders op dan op zoek te gaan naar iemand die mij kan helpen.

Thanks voor je moeite, zeer gewaardeerd.

Die dll foutmeldingen zijn begrijpelijk, een aantal van die dll's moeten geregistreerd worden.

Je kunt proberen deze dll's te registeren op de volgende manier via de command prompt:
regsvr32 <path\filenaam van de .dll of .ocx>

Bijv:
regsvr32 "C:\program files\Davilex\eerste.dll"
regsvr32 "C:\program files\Davilex\tweede.dll"
etc....

Verder vond ik DIT nog.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Hai Marcel, hardstikke bedankt voor de andere tip. Het is niet zozeer als het niet willen registreren van enkele dll's alleen, ook de connectie die die met de dbase maken wil loopt niet goed doordat het programma zelf niet helemaal is geïnstalleerd. Ik heb verschillende dll's al geprobeerd maar die veroorzaken dan weer andere meldingen. Na drie dagen puzzelen heb ik eigenlijk zoiets van eens kijken of iemand genegen is mij een kopie te verkopen dan ben ik ook klaar.

Dank je nogmaals :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan